Thomas

170 5 2
                                    

Maurits, Lisa, Emma en Joost waren onderweg naar Thomas. Thomas was ondertussen aan het vechten met de graffer en gelukkig waren zijn broers en zussen snel aangekomen. 'Thomas!' Riep Maurits. 'Mau, jullie zijn snel hahaha. Ik kan wel wat hulp gebruiken.' Zei Thomas en ze gingen bij hem staan. Ze gebruikten hun wapens maar die hielpen niet veel. Toch bleven ze vechten. Joost probeerde van achteren aan te vallen maar de graffer had het door en duwde Joost op de grond. De graffer wou Joost verwonden met zijn vuur maar toen de draak Joost wou raken sprong Thomas voor hem en werd hij in de plaats van Joost geraakt. ' Nee!!' Riep Joost en keek bezorgd naar zijn broer. Thomas was de enige die daar niet goed tegen kon. Hij viel bewusteloos op de grond en de anderen liepten naar hem toe. 'Thomas, Thomas word wakker, kom op.'  zei Lisa maar hij antwoordde niet. En toen was de graffer verdwenen. Het was alsof het zijn doel was om Thomas te verwonden. De ruiters droegen bezorgd Thomas naar Raveleijn en legde hem op een bed van stro. Samira zat naast hem en begon te huilen. 'Thomas wordt alsjeblieft wakker' zei ze stil maar hij reageerde niet. Het was alsof hij haar kon horen maar niks kon zeggen. Vreemd was hij in de handen van Falco gevallen? En wat gingen de anderen nu doen zonder hun leider en grote broer?

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu