wat wil hij in ruil voor mijn zusjes?

39 4 4
                                    

Ik wil dat jij Halina en Olaf opsluiten zodat jij eindelijk de baas kan zijn van raveleijn. Zei Falco lachend. Nee, nooit! Zei Thomas en keek naar zijn zusjes die bang maar naar hem keken. Oh jawel, hij gaat dat nu doen of anders gaat jouw zusjes hier veel pijn hebben en dat wil jij toch niet eh grote broer zei Falco lachend en keek naar Thomas. Oké ik zal hun opsluiten, laat mijn zusjes nu gaan. Zei Thomas. Eh, ik dacht het niet eerst ga jij hun opsluiten en dat wil ik eerst zien en dan pas laat ik en Baltazar ze vrij. Zei Falco en keek naar Baltazar. Kom op, ga naar Halina en Olaf zei Baltazar dreigend tegen Thomas en Thomas liep terug naar het dorp terwijl Falco, Baltazar, Emma en Lisa achter hem aan liep. Ah kijk, daar is Thomas zei Maurist die naast Joost, Olaf en halina stonden. Ow, wacht is dat Falco en Baltazar die Lisa en Emma vast hebben. Vroeg Olaf tegen de anderen. Thomas zei alles tegen de anderen en halina en Olaf gingen akkoord ze willen niet dat Lisa en Emma pijn hebben dus ze besloten om in de cellen te gaan. Kijk blij, laat nu Emma en Lisa gaan! Zei Thomas woest. Ah, je dacht toch niet dat ik zomaar hem zou vrijlaten. Zei Falco en glimlachte naar Thomas. Jij bedrieger! Schreeuwde Thomas en wou op Falco afrennen maar Falco en Baltazar hadden hun zwaarden al tegen emma's en lisa's keel gedaan. Staan blijven Thomas! Zei Baltazar en duwde zijn zwaard dichter tegen lisa's keel. Thomas bleef staan en legde zijn zwaard op de grond neer. Waarom doen jullie dit toch zei Thomas en zakte door zijn benen. De anderen wouden hem recht helpen maar ze werden gewaarschuwd door Falco en Baltazar. Blijf staan jullie! Zei Falco en ze bleven staan en legden net als Thomas hun wapens en zwaarden op de grond. Falco en Baltazar trokken hun zwaarden terug in hun zak en Falco liet Emma los en Baltazar hield haar en Lisa vast aan hun haar. Thomas, waarom wij dit doen? Het is gewoon leuk hahaha zei Falco lachend en stapte naar hem toe. Wacht maar tot wij jouw verslaan Falco zei Thomas en keek hem recht in de ogen. Hahaha, jullie mij verslaan,  nooit zei Falco en keek naar Thomas. Laat hem met rust jij verader  zei Joost en keek hem boos aan. Ma Joost toch we zijn gewoon wat aan het praten, toch Thomas zei Falco en legde zijn hand op zijn schouder. Thomas wou rechtstaan en Falco's hand van zijn schouder weghalen maar Falco pakte zijn zwaard erbij en hield het tegen Thomas zijn gezicht. Geen domme dingen doen jongen. Zei Falco en Thomas ging terug gaan zitten.

Spannend.
❤❤❤❤

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu