Laat haar met rust !!!

62 5 3
                                    

Thomas, ik ben bang. Zei Luna stil en pakte Thomas hand stevig vast. Rustig maar Luna, ik blijf bij je. Zei Thomas haar geruststellend. Falco laat Luna gaan, ze heeft hier niks mee te maken. Zei Thomas en keek naar Falco. Nee, ze heeft er misschien niks mee te maken maar ze heeft een hechte band met jouw Thomas. Zei hij en stapte naar hem toe. Ik wil wraak nemen op jouw. Je hebt mij verslagen en nu ben ik hier weer. Maar deze keer zal dat je niet meer lukken zei Falco en duwde zijn zwaard tegen zijn keel. Ondertussen waren Maurits, Lisa, Emma, Joost,Halina en Olaf een uitgang gaan zoeken. Jongens, wacht waar zijn Luna en Thomas. Vroeg Olaf die als laatste van de trap af ging. Oh ze zijn nog boven, kom dat gaan we ze helpen. Zei Maurits maar toen ze de trap terug opwouden stond Baltazar voor hun. Waar gaan jullie geen? Zei Baltazar en duwde hen van de trap. Ze stonden even later terug recht en terwijl de ruiters met Baltazar vechte, probeerden Halina en Olaf een uitweg te vinden.
Falco's zwaard kwam tegen Thomas keel aan en keek hij keek Falco aan. Luna, kom eens bij nonkel Falco zei Falco lachend en keek haar aan. Luna was bang maar ging toch naar hem toe. Ze zette zich meer naast hem en hij wreef over haar wang. Thomas wou haar helpen en wou rechtstaan. Maar Falco had zijn zwaard nog tegen zijn keel en duwde het nog dieper tegen zijn keel aan. Ah ah ah, dat zou ik niet doen Thomas, hij gaat daar mooi blijven zitten. Ik wil je geen pijn doen waar Luna bijzit. Zei Falco en Thomas ging terug zitten. Ah kijk, hij jij bent toch verstandig zei Falco en keek Thomas lachend aan. Je gaat hier voor boeten! Falco! Zei Thomas maar bleef toch rustig zitten. Kun je ons alsjeblief met rust laten? Zei Luna tegen Falco en keek hem aan. Nee Zei hij en kwam aan haar haren. Je bent toch zo schattig zei Falco en legde zijn hand op haar schouder. Falco! Schreeuwde Thomas en wou rechtstaan maar Falco hield hem tegen. Vergeet niet wat ik gezegd heb. Zei hij en kwam dichter bij hem zitten. Falco, maar haar met rust, ik smeek het je, alsjeblieft. Smeekte Thomas en Falco liet haar los.

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu