Kunnen ze haar helpen?

43 3 0
                                    

Thomas wakker worden! Zei Halina die bang in de cel zat. Lisa, probeer met jouw waterkracht wat water over thomas zijn gezicht te doen, missschien word hij dsn wakker zei Emma en keek naar haar zus. Goed idee ems. Zei Lisa en lachte naar haar. Lisa pakte haar element-wapen en legeen het naast Thomas. Oké, hier gaan we zei ze en deed met haar krachten wat water op thomas. Samira!!!! Schreeuwde Thomas die wakker sprong en keek geschrokken naar zijn broete en zussen. Thomas alles oké, wat is er met Samira? Vroeg Joost terwijl hij en Maurits Thomas hielp opstaan. Jongens.....Samira......op het plein........met.....Falco....en Baltazar.... Zei Thomas maar hij was nog te zwak om te praten. Thomas rustig zei Emma terwijl zij en Lisa Thomas een stoel gaf om te zitten. Jongens, ik had een soort van droom waarin Samira op het dorpsplein was maar werd vastgenomen door Falco en ook Jarno en Samuel en al de anderen bannelingen. Zei Thomas. En wat doet Falco met Samira? Vroeg Olaf. Samira kon ontsnappen en ze rende het kasteel in. Ze moet hier ergens zijn! Zei Thomas en stond recht en probeerde de deur de openen. Thomas, je moet rustig aan doen wij proberen de deur te openen maar alsjeblieft, ga even zitten oké zei Maurits en gaf Thomas een schouderklopje. Oké, jullie kunnen het! Zei Thomas en lachte naar hun broers en zussen.

Spannend !

❤❤❤

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu