Falco stond achter de anderen. Dus je al die tijd alsof gedaan zei Thomas tegen hem. Ja je denkt toch niet dat ik aan jullie kant sta, laat me niet lachen antwoorde Falco. Terwijl Thomas, Maurits en Joost aan het praten was met Falco waren Emma en Lisa de man aan het bevrijden. Hij was vrij en bedankte de meisjes en rende naar buiten. Het is genoeg Falco, je hebt genoeg mensen pijn gedaan, het stopt hier! Maakte Thomas Falco duidelijk maar hij luisterde niet. Thomas wil jij ook niet de baas zijn van de stad en doen wat je maar wilt zei Falco tegen hem en kwam naast hem staan. Wil jij ook niet belangrijk zijn en op die mooie troon zitten, maar Thomas luisterde niet. Wil jij niet je naam overal horen zeggen en niet te hoeven werken zei Falco en raakte Thomas schouder aan. Thomas schrok en keek in zijn ogen. Nooit zei hij tegen Falco en Falco werd boos, hij pakte Thomas schouder stevig vast en deed hem pijn. Laat hem met rust jij klootzak riepten Maurits en Joost. En toen liet Falco Thomas schouder los. Is alles oké vroeg Maurits aan Thomas en hij knikte, en ze gingen bij hem staan. Thomas gaf Maurits en Joost een boks en stonden met Lisa en Emma in een rij met hun wapens in hun handen. Geef het op Falco, wij zijn met 5 en hij bent alleen. Je mag wel krachten hebben maar dat hebben wij ook namelijk vertrouwen en liefde. Zei Thomas vastberaden. Oh is dat zo liefde ik denk dat ik eens voor Samira ga kiezen ik ben namelijk veel belangrijker dan jouw Thomas zei Falco. Thomas werd boos en rende op Falco af de anderen wouden hem nog tegen houden mar ze waren te laat. Thomas wou hem hem aanvallen met zijn zwaard toen er plots een man met een cape voor hem sprong en zijn zwaard tegenhield. Wat! Riep Thomas en de geheimzinnige man lachte.
Omg, wie is die man?
Morgen een nieuw deeltje
❤❤❤
JE LEEST
Raveleijn: de wraak van Falco ✔️
FantasyZal het Thomas, Maurits, Lisa, Emma en Joost lukken om Raveleijn te kunnen redden van de gemene Falco en zijn wachter genaamd Baltazar. Lees dit boek om erachter te komen wat er gaat gebeuren! Gelieve niet te kopiëren! heb hier veel tijd ingestoke...