Is hij vrij?

66 4 3
                                    

De volgende ochtend

Zo jullie hebben lang geslapen zei Marie  (de moeder van hen) ja, we konden niet slapen zei Joost. Even later besloten de 5 om wat te gaan stappen in het bos met spike ( hun hondje)  Wat is het mooi weer vandaag zei Thomas met een lach. Ze waren wat aan het spelen met spike toen ze plots een stem in de lucht hoorde. De stem was van Halina die zei: ruiters, het spijt me dat ik jullie moet lastigvallen maar er is iets gebeurt aan dr rand van raveleijn ik kan jullie het niet uitleggen jullie moeten het met eigen ogen zien. Alsjeblieft kom terug naar raveleijn we hebben jullie nodig. Toen was het muisstil in het bos. We moeten terug! Zei Joost. En iedereen knikte behalve Thomas. Thomas wat denk jij gaan of niet gaan zei Maurits. Maar Thomas gaf geen antwoordt. Alles goed vroeg Emma maar toen ze op Thomas schouder wou tikken zakte Thomas neer op de grond. Thomas!! Schreeuwde Joost. En Thomas kwam stilletjes aan terug recht. Wat was er? Vroeg Lisa tegen hem. Ik weet het niet ik kreeg allemaal beelden van Falco Falcon en Baltazar maar laat maar, oké we gaan zei hij en gingen terug naar huis om hen klaar te maken om terug naar raveleijn te gaan.
12 in de nacht.
Klaar? Vroeg Thomas en iedereen knikte. We gaan zei Joost en even later waren ze aangekomen bij de poort. Waar raven ruiters zullen zijn zei Thomas. Maar er gebeurde niks. Wat! Zei Joost. De poort hij gaat niet open zei Thomas verbaasd. Hij zei de zin nog eens maar er gebeurde nog steeds niks. Hij liep naar de poort en legde zijn hand erop. Hij zakte door zijn knieën en zag waarom de poort niet open gaat. Thomas wat zag je vroeg Maurits en hielp hem recht. De spreuk is veranderd we moeten zeggen. Raveleijn waar Falco de baas zou zijn. Zei Thomas en de poort ging open. Wat Falco de baas dat kan niet je hebt hem toch weggestuurd zei Lisa tegen hem. Ja maar blijkbaar is er iets mis in raveleijn kom halina wacht op ons. En ze gingen door de poort.

Spannend
Morgen een nieuw deeltje.
❤💖❤

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu