Falco lachte naar Thomas en zei: 'Wat ik wil, nou Thomas dat weet je toch al ik wil de baas zijn van Raveleijn en de bannelingen slaven maken.'.'En wat ga je met ons dan doen' zei Thomas bang. 'Ik ga Maurits als portier (iemand die de poort open en dicht doet) gebruiken, Emma en Lisa als dienstmeisjes,Joost als postbode, Olaf als uitkijkman (iemand die op de uitkijk staan bv. Voor vijanden), Halina als kokin en jij Thomas, jij mag mijn persoonlijke wachter zijn, wat vind je daar van eh leuk toch.' Zei Falco lachend. Thomas zweeg. Hij wist niet wat hij moest zeggen en hij bleef op de grond liggen. Falco bukte zich en pakte Thomas kin en zei: 'Wat is er Thomas ben je niet blij met je nieuwe baan?' En keek naar hem. 'Laat hem met rust!' Schreeuwde Emma tegen Falco. 'Hij zal nooit jouw persoonlijke wachter worden begrepen!' Zei Lisa boos. 'Oooh ik word al bang' lachte Falco en hij gaf Emma een klap. 'Falco laat haar met rust.' zei Thomas en hij stond recht. 'Doe hen alsjeblieft geen pijn.' Zei Thomas terwijl hij naar zijn broers en zussen keek. 'Eumh pijn doen, is dat zoals dit?' Zei Falco en hij schopte Maurits in de buik. 'Stop!' zei tbomas kwaad en hij wou aanvallen maar de wachter hield hem tegen en pakte hem bij zijn handen achter zijn rug zodat hij niet kon slaan en zette hem op zijn knieën. De anderen wilden naar hem gaan maar Olaf hield hen tegen. 'Nee niet doen daar breng je Thomas in gevaar.' Zei Olaf en ze bleven zitten. 'Thomas als ik jou was zou ik niet zo wild zijn of anders moet ik de bannelingen meer pijn doen dan dat ik normaal gezien zou doen begrepen. Want je wilt toch niet dat Samuel of Jarno of je lieve lieve Samira veel pijn lijdt.' Zei Falco met een glimlach op zijn gezicht. 'Samira' zei Thomas heel stil terwijl hij probeerde los te komen. 'Oké ik zal luisteren maar niet voor jou maar voor de bannelingen.' Zei Thomas met zijn hoofd omlaag.
JE LEEST
Raveleijn: de wraak van Falco ✔️
FantasyZal het Thomas, Maurits, Lisa, Emma en Joost lukken om Raveleijn te kunnen redden van de gemene Falco en zijn wachter genaamd Baltazar. Lees dit boek om erachter te komen wat er gaat gebeuren! Gelieve niet te kopiëren! heb hier veel tijd ingestoke...