de wapens!

65 3 0
                                    

De trok legde de wapens van de ruiters naast elkaar en pakte ook de dolk die Thomas aan Luna had gegegen ook en legde het bij de rest. De ruiters, Luna en Olaf waren zwak en konden amper opstaan. Arnold legde de aarddolken hij Joost, de ijzeren schijven bij Emma, de waterstaf bij Lisa, de kruisboog bij Maurits, de dolk bij Luna, en het zwaard bij Thomas, Olaf had niks maar werd door de trol aan een boom vastgebonden. Oké, bij wie zal ik eerst wraak nemen. Zei Arnold en en keek naar Joost. Jij! Zei hij tegen Joost en brak de dolken van Joost in twee, en dan de schijven van Emma daarna de waterstaf van emma en toen de kruisboog van Maurist, de dolk van Luna was te klein om te breken maar Arnold schopte haar in de buik. Het, raak gaat niet aan! Zei Thomas boos en pakte zijn zwaard en hij veranderde in vuur. Maar Arnold kon daar tegen dus pakte hij het zwaard van Thomas en brak het in twee. Thomas werd nog zwakker en lag bijna bewusteloos op de grond. Nu kunnen jullie raveleijn niet meer redden. Zei Arnold en keek naar Thomas. We hebben onze wapens niet nodig, maar elkaar dat maakt ons sterk zei Thomas en probeerde recht te staan. De anderen keken naar Thomas en deden hetzelfde. Dat zullen we wel nog zien zei Arnold en kroop in de gedachtens van Thomas. Thomas kreeg erge hoofdpijn en schreeuwde het uit van de pijn. Wat doe je met hem? Vroeg Luna bang en wou Thomas helpen maar ze wist niet hoe. Ik ben gewoon in de gedachtens van jullie broer aan het kijken. Hou daar mee op! Schreeuwde Luna en pakte haar dolk en stak het in Arnold's been. Auw!!! Riep hij en liep het bos in. Ik krijg jullie nog wel zei hij nog en toen werd het stil. Thomas werd stilaan weer rustig en ze liepen naar Olaf om hem te redden. Thomas stapte naar Luna en gaf haar een knuffel. Dankje Luna, je bent mijn heldin zei Thomas blij en lachte naar Luna. Dankje Thomas, hij bent ook mijn held zei ze verlegen en gingen naar de anderen staan. Thomas, onze wapens, wat moeten we nu doen zei Maurist verdrietig en keek naar Thomas. Geen idee, we nemen ze mee naar de feeën zij kunnen ons misschien heopen zei Thomas en ze gingen terug op hun paarden en vertrokken naar de 3 feeën voor dat Arnold weer terugkwam.

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu