Thomas keek naar Olaf die aan het denken was. Thomas we moeten het geven, anders zien we de bannelingen nooit meer terug. Zei Olaf even later. Maar die staf is heel slecht en gevaarlijk en het is het krachtigste staf die er is. Zei Thomas twijfelend. Thomas, geef nu gewoon de staf en dan laat ik jouw vrienden vrij en is Samira heel blij dat ze haar broer en vader terugzient zei Falco Falcon en keek naar Thomas. Oké, waar is het Olaf. Zei Thomas en Olaf knikte en ging met de anderen naar de bibliotheek. Hier is het. Zei Olaf en Thomas pakte de staf. Thomas, geef het aan mij zei Falco en strekte zijn hand uit naar Thomas. Thomas wou het eerst niet geven maar Baltazar hand zijn zwaard in zijn handen en wees het naar Thomas. Oké, zei Thomas en gaf het zwaard aan Falco. Eindelijk, eens kijken of hij werkt. Zei Falco en wees de staf naar Olaf. Bedankt zei Falco tegen hem en er kwam een felle straal tegen Olaf aan. Olaf vloog helemaal de anderen kant van de kamer in en de anderen kwamen kijken of hij oké was. Alles oké, die staf is best krachtig zei Joost. En de anderen bleven bij hem terwijl Thomas nog bij Falco en Baltazar stond. Hij! Zei Thomas en wou dichter bij Falco komen maar hij wees de staf naar Thomas. Ela, niet zo wild Thomas. Zei Falco en Thomas keek naar de staf. Falco je hebt je staf, laat de bannelingen nu vrij zei Thomas. Nee! Zei Falco. Wat!!! Zei Thomas en kwam dichter bij Falco maar hij duwde de staf tegen Thomas zijn keel. Eh, rustig. Zei Falco we gaan ze vrijlaten. Maar jij moet je rustig houden thomas, oké zei Falco en Thomas knikte. Waar zijn ze vroeg Thomas wat bang aan Falco maar Falco begon te lachen en Baltazar legde zijn schouder op die vam Thomas en Baltazar begon daarna ook te lachen.
Spannend. ❤❤❤
JE LEEST
Raveleijn: de wraak van Falco ✔️
FantasyZal het Thomas, Maurits, Lisa, Emma en Joost lukken om Raveleijn te kunnen redden van de gemene Falco en zijn wachter genaamd Baltazar. Lees dit boek om erachter te komen wat er gaat gebeuren! Gelieve niet te kopiëren! heb hier veel tijd ingestoke...