Geen krachten meer

118 4 2
                                    

'Thomas niet doen. Geef je krachten niet!' Zei Maurits maar Falco deed het mes dichter tegen zijn keel en zei 'Zwijg of het zal meer pijn doen'. Thomas zei dat hij zijn krachten zal geven maar dat hij eerst zijn broer moet vrijlaten. Falco knikte naar Baltazar en hij liet Thomas los. Thomas rende naar Maurits maar Baltazar hield hem tegen. 'Niet zo wild Thomas begrepen. Hou je kalm of je broer zie je niet meer terug.' Zei Baltazar. 'Oke.' zei Thomas en hij liet hem los. ook Falco liet Maurits  los en hij liep naar Thomas. 'Thomas je mag dit niet doen, ik wil jou niet verliezen.' Zei Maurits. 'Het is oke Mau ga maar bij de anderen staan oké.' Zei Thomas en hij gaf hem een knuffel. 'Deal is deal jij kreeg Maurits en ik  jouw krachten.' Zei Falco lachend.  'Wat moet ik doen.' Zei Thomas met zijn blik naar beneden. 'Oh niks hoor gewoon dit.' Zei Falco en hij zuigde met zijn krachten Thomas krachten op. Toen Falco's arm terugtrok viel Thomas neer op de grond. Hij was nog bij bewustzijn maar was heel zwak. 'Thomas!!! Alles oké.' Vroegen de anderen bezorgd terwijl ze naar hem renden. Falco liet hen vrij naar buiten gaan. Het was alsof het zijn doel was om zijn krachten te pakken en ervandoor ging gaan. 'Thomas nu laat ik je gaan want je moet op krachten komen, maar als je sterk genoeg bent vechten we!' Zei Falco serieus. Ze gingen weg en toen ze bij Raveleijn aankwamen zakte Thomas neer op zijn knieën. Samira riep Thomas en ze ondersteund hem zodat hij niet te veel energie moest gebruiken.

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu