Gevonden

132 4 0
                                    

Maurits keek tussen bossen en de bomen en zag een klein kasteel in de verte. Hij wist zeker dat Falco en Baltazar daar zaten te schuilen. Hij ging terug naar het dorp en vertelden de anderen alles. Ze pakten Thomas en legde hem neer op een zachte bedje van stro en ging met een rijdende kar naar het kasteel. Ze waren na een tijdje rijden aangekomen bij de poort en stapten van hun paarden af. Ze gingen naar binnen en droegen Thomas met zich mee. Falco zat daar op een oude troon en zag hen binnenkomen. De wachter wou hen aanvallen maar Falco zei dat het niet nodig was. Hij wou weten wat zij hier kwamen doen. Joost en Samira smeekten Falco om Thomas wakker te maken. Ze legden Thomas op de grond en Falco zei dat hij hier niks mee te maken had en dat hij Thomas niet wou wekken maar alleen als hij de graaf mocht worden van Raveleijn. Olaf zei: 'oké, ja je mag mijn plaats innemen maar alleen als je Thomas wekt en de bannelingen geen pijn doet.' Falco knikte en wees naar Thomas. Hij deed een soort spreuk maar Thomas werd niet wakker. 'Waarom is hij niet wakker Falco!' zei Joost kwaad. 'Kijk eens goed.' Zei hij. En Joost keek naar Thomas die plots wakker werd. 'Thomas je bent wakker.' Zei Joost opgelucht en hij liep naar Thomas. 

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu