Hij duwde Thomas op de grond en stond op zijn arm zodat hij niet weg kon. Wie ben jij vroeg Thomas aan hem. Hahaha daar kom je wel achter. De anderen wouden Thomas helpen maar werden tegengehouden door de man die vastgebonden was en toen wegliepte toen hij geholpen werd door de meisjes, heey je bent terug gekomen zei Emma tegen hem. Ja ik kon jullie niet in de steek laten en hij lachte naar hen, hoe noem je eigenlijk vroeg lisa aan hem. Ik ben Alex en jullie en ze stelden zich voor. Genoeg gepraat zei Falco en liep naar de anderen terwijl de geheime man Thomas beetnam. Falco laat hem met rust schreeuwde Thomas en probeerde los te komen. Maar toen Falco naar hen wou stappen kwam Alex voor Falco springen, laat hen met rust Falco. Ik zou je niet moeien als ik jou was antwoorde Falco. Als je hen wilt moet je eerst als mij zei Alex. Oké zei Falco en duwde Alex op de grond. Nee! Zeiden Emma en Lisa, terwijl de meisjes naar hem liepen op te kijken of hij oké was, waren Joost en Maurits naar Falco gestapt. Nu is het genoeg, Falco zei Joost. Maurits keek naar Emma en Lisa en vroeg knikkend of Alex oké was en de meisjes knikten terug. Toen de geheime man was afgeleid kwam Thomas los en pakte zijn zwaard en wou met hem vechten maar hij had ook een zwaard en uit het niks lag Thomas zwaard op de grond. De man liep naar Thomas en Thomas naar hem thomas pakte de man bij zijn keel en duwde hem naar achteren. Thomas had zijn kans en trok de kap van de man van zijn hoofd. Nee dat kan niet. Baltazar?? Zei Thomas en viel achterover van verbaasdheid. Hallo Thomas heb je me gemist en hij begon te lachen. Maar...maar jij was toch... dood zei Joost schokkend. Nee ik en Falco moesten toch een plan verzinnen om jullie in de val te lokken en hij liep naar Thomas en bukte zich. En dat is nu gelukt zei hij blij en keek naar Thomas.
Omg,
Baltazar is terug. Wat?
Morgen een nieuw deel
Love you all
❤❤❤
JE LEEST
Raveleijn: de wraak van Falco ✔️
FantasíaZal het Thomas, Maurits, Lisa, Emma en Joost lukken om Raveleijn te kunnen redden van de gemene Falco en zijn wachter genaamd Baltazar. Lees dit boek om erachter te komen wat er gaat gebeuren! Gelieve niet te kopiëren! heb hier veel tijd ingestoke...