Gevangen

130 4 3
                                    

Falco ging met Thomas naar zijn kasteel en sloot hem op in één van zijn cellen maar Thomas werkte niet tegen. Hij wou niet dat de anderen in de problemen zouden komen als hij iets stoms had gedaan. Dus hij bleef rustig. 'Wat is er Thomas.' Zei Falco lachend. 'Laat me met rust' zei Thomas  tegen hem. 'Ik wil niet met jou praten.' Zei Thomas en keek naar beneden. En Falco ging weg. Maar de anderen gaven niet op en bedachten een plan om Thomas ongezien daar weg te krijgen. Terwijl ze een plan aan het zoeken waren, kwam Falco weer bij Thomas zitten. 'Waarom wou je mij hebben?' Vroeg Thomas tegen hem. 'Omdat je mij doet denken aan mijn zoon. En puur omdat je de sterkste krachten van alle 5 hebt. ' Zei Falco met een serieuze blik. 'Wat!' Zei Thomas geschrokken. 'Wat bedoel je?' Zei Thomas en keek hem verbaasd aan. Falco zuchte en zei: 'Ik had een zoon van 12 jaar en hij leek op je maar hij was weggelopen samen met mijn vrouw toen ze wisten dat ik een slechterik was.' Zei Falco. 'Kan ik begrijpen ik zou ook weglopen als ik wist dat mijn vader een slechterik was.' zei Thomas. Falco werd boos en deed de cel open en gooide Thomas eruit. 'Ik zei dat je mij niet meer boos moet maken!' Zei Falco kwaad. Hij wou Thomas slaan maar Thomas liet hem achterover struikelen en rende weg. Maar hij wist niet waar de uitgang was dus hij bleef maar rennen en rennen tot dat hij een deur zag dat leek op een voordeur. Hij stapte naar de deur maar toen hij de deur wou open doen, sloeg Falco met een stok op zijn hoofd en toen werd alles zwart.

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu