is hij oké

57 4 10
                                    

Falco zat voor Thomas en liet Luna vrij. Toe ga vlug naar de anderen Luna. Zei Thomas en keek haar aan. Nee, en jij dan vroeg Luna bang. Maak je maar geen zorgen, ik red me wel antwoorde Thomas en keek naar Falco. Luna knikte en ging met de trap naar beneden. Eindelijk, nu heb ik jou voor mij alleen. Zei Falco lachend en keek naar thomas. Falco pakte heel voorzichtig een klein mesje uit zijn zakken. Thomas zag het en wou naar beneden lopen maar Falco pakte zijn arm en trok hem terug. Hier blijven jij. Zei Falco en duwde hem op de grond. Laat me met rust zei Thomas terwijl Falco op hem zat zodat hij niet weg kon. Falco lachte en keek hem aan. Help!! Schreeuwde Thomas. Falco werd boos en zei. Stop met roepen oké! Zei Falco en deed het mes tegen zijn wang. Oké zei Thomas bang en keek naar het mes. Ondertussen was Luna beneden en zag Baltazar met de ruiters vechten. Stop! Schreeuwde Luna en iedereen keek haar verbaasd aan. Jongens Thomas heeft jullie hulp nodig, hij is alleen bij Falco. Oh nee kom! Zei Lisa en ze gingen naar boven. Ze waren bijna boven maar ze hoorden Thomas schreeuwen. Thomas!!! Riep Olaf en gingen snel verder naar boven. We komen eraan Thomas, hou vol zei Maurits.

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu