de waterval!

36 4 2
                                    

Ze waren door het groenwoud gegaan en kwamen aan bij de waterval. Wooow, jongens wat mooi die waterval eh. Hier moet ik een foto van maken zei Thomas en maakte een selfie met op de achtergrond de waterval. Thomas, wat ben je aan het doen? Maurist en zuchte. Ik ben een selfie aan het nemen voor op sociale media te zetten, hallo je komt niet elke dag een waterval van uit de middeleeuwen tegen hoor zei Thomas en Lisa, Emma en Luna begonnen te lachen. Thomas toch zeiden ze en lachten nog harder. Oké, we gaan verder zei Olaf en ze gingen de brug over. Jongens, ik zie de heuvel al als we goed doorrijden kunnen we voor de heuvel een nachtje slapen en morgen de heuvel beklimmen zei Joost en de anderen lachte naar hem. Goed plan Joost zei Thomas en Joost begon wat te blozen. Dankje Thomas. Een uur later waren ze aangekomen bij de heuvel en maakten een kampvuurtje tegen de kou. Iemand honger zei Olaf die wat brood meegenomen had van het dorp. Nee, dankje Olaf zei Luna en ze gingen op een boomstam zitten wat verderop dan waar de anderen zaten. Thomas zag dat er iets was en stapte naar haar toe. Luna, is er iets? Vroeg Thomas en zat naast haar. Ik mis thuis gewoon, mijn moeder zal wel alleen zijn zonder mij, ze heeft niemand anders dan mij, mijn vader keek niemeer naar haar om toen ik geboren werd en ze werd achtergelaten met mij als baby, pas toen ik 12 was kwam hij me bezoeken en leerde ik hem kennen, hij is veel veranderd toen hij Falco leerde kennen. Maar ja, ik ga blij zijn als alles terug normaal is zei ze en begon te huilen. Hey, ik zal er altijd voor jou en jouw moeder zijn, als er iets is mag je me altijd met me praten zei Thomas en gaf haar een knuffel. Dankje Thomas zei ze en lachte naar hem.
Even later ging iedereen slapen en waren blij dat ze bijna bij de boom was.
Spannend 😃

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu