Waar is Falco?

39 4 3
                                    

Ze waren aangekomen is het dorp en zagen Halina en Samira bij de stadspoort staan. Samira zag hun aankomen en zwaaide naar Thomas. Thomas ging van zijn paard en tilde Samira op. Ik ben blij je te zien Samira, alles oké. Zei Thomas en omhelsde haar. Ik ben ook blij jouw te zien Thomas en met mij is alles oké. De anderen kwamen ook bij hun staan en waren aan het praten over de reis en over de gezin die naast raveleijn woont. Hebben jullie Falco en Baltazar al gezien vroeg Luna aan Halina en keek haar aan. Nee Luna, sorry ze zijn hier al één week niet geweest. Zei Halina en lachte naar Luna. Jongens wacht eens even! Zei Thomas en rende naar binnen. Thomas! Wat is er? Vroegen de anderen en liepen achter hem aan. Ze waren aangekomen in de bibliotheek en ze zagen Thomas een boek pakken. Kijk, hier staat het! Zei Thomas en las een stukje uit een boek. Pas op voor wie de staf heeft. Als het in de verkeerde handen valt zal er iets slechts gebeuren. Er kunnen twee dingen gebeuren. 1. De man wie de staf heeft kan als hij er teveel van gebruikt, opgaan in rook. 2. Wie de staf heeft kan de hele wereld vernietigen. En Thomas deed het boek terug dicht. Misschien is Falco in rook opgegaan! Zei Thomas en keek de anderen aan. Ja, het kan wel gebeuren. Zei Maurist en praten verder over Falco en de staf.

Druk, Druk, druk.
Hier met de examens.
Maar ik doe men best om zoveel deeltje te uploaden voor jullie. ❤

Veel succes met de examens ❤❤❤

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu