is het gelukt?

73 5 4
                                    

Ze gingen op hun paarden zitten en vertrokken terug naar het kasteel van Falco. We zijn er bijna zei Thomas die voorop liep. Daar zei Joost en ze zagen een poort van een kasteel. Jongens, we moeten heel voorzichtig zijn zei Thomas, wie weet wat Falco nu weer van plan is. En ze deden de deur heel voorzichtig open. Hallo, Falco we zijn terug zeiden Emma en Lisa bang.en ze gingen heel voorzichtig naar binnen. Er is hier niemand zei Maurits. Hier klopt iets niet zei Thomas we kunnen beter maar terug gaan. Maar toen ze terug naat buiten wouden gaan gingen de deuren automatisch dicht en de deur was op slot. Wat nu vroeg Joost geschrokken. Hahahaha, hoorden ze en keken naar de kant van het gelach. Falco!. Leuk eh zo automatische deuren en vooral handig zei hij. Kijk Falco oftewel ga jij het opgeven en gaan wij jou nog een kans geven om in het dorp te mogen blijven oftewel teleporteer ik jouw zei Thomas woest. Teleporteren eh, laat me niet lachen dat gaat niet! Zei Falco en keek naar Thomas. En Baltazar kwam ook aangelopen door de deur. Hij was geschrokken toen hij heb zag, hij is waarschijnliik niet op de hoogte wat Falco van plan was. Hij deed de deur terug toe en toen hij Thomas zag en hij hem trok Baltazar zijn zwaard uit naar Thomas en met een super snelle reflex pakte Thomas zijn zwaard nog gelukkig optijd zodat zijn zwaard die van hem raakte. Jij! Zei Baltazar en keek recht in de ogen van Thomas. Laat hem met rust Baltazar! En hij keek naar hem. Wat is hier de bedoeling zei hij en liep naar Falco. Dat leg ik je straks allemaal wel uit maar eerst moeten we hen van ons wegkrijgen. Zei hij en hij keek de ruiters lachend aan. Thomas wou het proberen en zei de spreuk luidop maar Falco gericht het werkte er kwam een lichtstraal naar Falco maar toen hij bijna Falco raakte sprong Baltazar voor hem en was hij in zijn plaats naar een andere plek geteleporteerd waar hij geen mensen meer kan pijn doen. Falco keek Thomas boos aan en stapte naar hem toe. JIJ! Zei hij en gebruikte zijn krachten en voor Thomas het wist lag hij op de grond. Thomas!!!

Ziezo. Bijna de 700 lezers
Dank jullie wel
❤❤❤
Fijn weekend.

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu