Thomas lag op de grond maar stond even later terug. Door jouw is Baltazar is weg zei Falco dreigend. En kwam dichter bij Thomas. Ik Kon er ook niks aan doen dat hij jouw leven heeft gered zei Thomas vastberaden. Falco werd boos maar toen hij zijn krachten maar Thomas wou richten sprongen Emma, Lisa, Maurits en Joost voor hem. En vangden de straal van falco's krachten op, en ze vielen neer op de grond. Nee jongens! Alles oké en zei thomas helpte de anderen recht maar ze waren te zwak dat ze amper recht konden staan. Hahaha nu weet je hoe ik me voel!!! Zei Falco en keek naar Thomas. Hier zul je voor boeten zei Thomas kwaad. Thomas pakte zijn zwaard en vechte met Falco hij gebruikte de zwaard van Baltazar die nog op de grond lag. Ze waren allebei aan het vechten maar Thomas zwaard viel uit zijn handen door Falco's krachten die hij gebruikte om het zwaard weg te zwieren. Hij duwde Thomas op de grond, stond met zijn ene voet op zijn buik en gooide hem met zijn krachten tegen de muur. Thomas lag op de grond, hij wou rechtstaan maar werd in zijn buik geschopt door Falco. Niet zo snel, Thomas. Zei Falco en richtte zijn zwaard tegen Thomas zijn keel. Nee niet doen! Riepen de anderen die al wat waren bijgekomen. Niet doen, Falco. Alsjeblieft ik smeek het je. Laat onze broer leven, hij is familie, ik weet dat jij je gezin bent kwijtgeraakt maar laat ons niet hetzelfde gebeuren alsjeblieft. Zei Maurits vol overtuiging wat Falco keek naar Thomas en haalde het zwaard van zijn keel. Maar toen Thomas opstond en naar de anderen wouden gaan zag Joost dat Falco Thomas van achteren wou aanvallen met Baltazar's zwaard. Thomas kijk uit! Riep Joost en Thomas keek achter zich. Hij zei de spreuk luidop en voor hij het wist was Falco verdwenen. Is het gelukt zei Thomas tegen de anderen. Geen idee maar ik denk dat alles nu goed is en dat raveleijn gered is. Ze gingen naar buiten en reden terug naar raveleijn.
Is alles goed?
Spannend
❤❤❤
JE LEEST
Raveleijn: de wraak van Falco ✔️
FantasyZal het Thomas, Maurits, Lisa, Emma en Joost lukken om Raveleijn te kunnen redden van de gemene Falco en zijn wachter genaamd Baltazar. Lees dit boek om erachter te komen wat er gaat gebeuren! Gelieve niet te kopiëren! heb hier veel tijd ingestoke...