Verloren hoop

109 3 0
                                    

De anderen wouden naar Thomas rennen maar zaten vastgebonden. 'Oh nee wat nu?' zei Lisa en probeerden een manier te vinden om los te komen

10 minuten later

Thomas werd vastgebonden wakker en vroeg wat er gebeurt was. 'Dat komt er van Thomas als je over mijn ex-gezin praat' zei Falco die naast hem zat. 'Kijk, het spijt me Falco ik zal nooit meer over jou en jouw gezin...'  'ex-gezin' praatte Falco ertussen. 'Ex-gezin praten' zeiThomas verder. 'Te laat!' Zei hij en keek Thomas recht in de ogen. En bleef maar in de ogen kijken. Je hebt echt de ogen als mijn zoon, ik zal zijn mooie oogjes van hem nooit vergeten. Thomas spuugde in Falco's gezicht en keek hem niet geïnteresseerd aan. Falco werd boos en pakte thomas bij zijn kraag. 'Hier zul je voor boeten.' Zei Falco en keek naar de anderen en dan terug naar Thomas. 'Nee waag het niet' zei Thomas. Falco wist dat zijn broers en zussen alles voor Thomas betekende. En begon eerst Maurits te schoppen in zijn buik. 'Nee!' riep Thomas en probeerde los te komen. Falco begon dan Emma en Lisa te slaan in hun gezichten. 'Falco hou op!' Schreeuwde hij. En toen begon hij Joost te schoppen in zijn buik en begon te wenen van de pijn. 'Falco!' Falco keek naar Thomas en zag hem heel zacht wenen. Hij liep naar hem toe en was aan het denken. 'Thomas, je doet me herinneren aan een moment dat mijn zoon gevallen was en weende omdat hij veel pijn had. ' Zei Falco. 'Laat me met rust en owe als je hen nog met één vinger aanraakt ga je der aan!' Riep Thomas en vroeg of alles oké was aan zijn broers en zussen. De anderen knikten en zaten terug recht. Falco pakte Thomas terug bij zijn keel en pakte een zakmes. 'Als ik jou was Thomas zou ik nooit meer zo onbeleefd doen anders zal ik je veel pijn moeten doen en dat wil ik niet, begrepen' zei Falco. En duwde Thomas terug op de grond. Een paar uren later werd het donker Maurits, Lisa, Emma, Joost, Olaf en Halina waren aan het slapen door vermoeidheid. Maar Thomas kon niet slapen. Opeens kwam de wachter binnen en nam Thomas mee. 'Maak één geluidje en ik maak je af, begrepen' zei hij en Thomas knikte. Ze gingen naar een kleine ruimte en de wachter deed de deur op slot zonder dat Thomas het merkte. 'Wat wil je?' vroeg Thomas. 'Niks, ik wil je gewoon iets vragen.' Zei Baltazar. 'Wat jij wil, vraag maar.' Zei Thomas ongeïnteresseerd. 'Het gaat over Samira.' Zei Baltazar  en zag Thomas in een flits naar hem kijken. 'Wat, wat bedoel je' zei hij en Thomas werd wat boos. 'Ik weet dat jij en Samira een koppel zijn maar.'  Maar wat zei Thomas met een boze blik naar hem.

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu