wat kunnen we doen?

31 4 3
                                    

Ze gingen zitten op een paar stoelen en praten wat over Falco, Baltazar en over de krachtige staf. Jongens, we moeten Falco stoppen voordat hij die staf gebruikt en heel raveleijn verwoest zei Thomas en stond recht. Thomas heeft gelijk maar hoe? Vroeg Maurist en keek naar Thomas. Misschien heb ik wel een idee hoorden ze achter hun. Wat! Wie is daar vroeg Olaf die achter zich keek. Het was Luna die blij achter hun stond. Hallo Luna wat kom jij hier doen vroeg Thomas en gaf haar een knuffel. Ik mocht van mama jullie eens bezoeken en ik kwam kijken of jullie hulp nodig hadden. Zei Luna blij. Dat is heel lief van jouw, wat is jouw plan? Vroeg Lisa en lachte vriendelijk naar haar. Mijn plan is om alles over die staf te weten zien te komen door boeken te lezen en dan hem te vernietigen, en als dat niet lukt dan is er plan b namelijk: we kunnen een namaak staf maken en hem dan ongezien omwisselen van de juiste naar at de namaak staf. Zei Luna en keek nieuwsgierig naar de anderen. Dat kan wel nog eens lukken zei Maurits en dacht na. Goed bedacht zei Thomas tegen Luna en ze begon te blozen. Bedankt zei Luna verlegen en lachte naar Thomas. Oké, we zoeken alle boeken wat iets met die staf te maken te vinden en dan lezen we ze. Zei Joost en ze begonnen te zoeken. Wil je meehelpen vroeg Thomas aan Luna en ze knikten en hij en Luna gingen samen wat boeken zoeken. Terwijl zij boeken gingen zoeken waren Samira en Halina thee aan het drinken met de dame in het huis naast raveleijn. Even later kwam ook haar man thuis van zijn werk. Hallo schat, dit zijn Halina en Samira, ze komen van raveleijn. Zei ze en de man stelde zich voor. Hallo, leuk jullie te ontmoeten ik ben Tim zei hij en schudde zijn hand met die van Halina en Samira. Hallo antwoorde Samira. En Halina lachte vriendelijk. Zo, kunne wij jullie helpen vroeg de man en ging zitten. Nou, wij zijn hier om een veilige plek te zoeken, Falco is namelijk terug in ravelelijn en wilt wraak nemen op de ruiters en de stad overnemen om de baas te zijn. Zei Samira tegen hun en drok wat van haar thee. Oh nee is Falco weer terug. Hopelijk kunnen de ruiters hem maar verslaan zei Tim. En praten wat verder over raveleijn en over de mensen die ze daar kenden.

Oh, wat staat er allemaal in de boeken over die geheimzinnige staf.kom het morgen te weten in een nieuw deeltje.
Ps. De examens komen der aan dat wil zeggen dat ik minder deeltjes kan uploaden, maar ik probeer mijn best om er zoveel per week te uploaden.
❤❤❤ geniet nog van jullie avond en als jullie dit morgenochtend bekijken. Goeiemorgen ❤❤❤

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu