Dragon Fire !!

60 4 2
                                    

Ik noem hem dragon Fire zei Falco Falcon en keek naar zijn meesterwerk. Het gaat je toch niet lukken om ons te verslaan zei Thomas vastberaden. Ja, Thomas heeft gelijk, je mag wel een groot monster hebben maar wij hebben elkaar en zo kunnen we jou verslaan zei Lisa dapper en ze begonnen te vechten. Thomas waar is je zwaard vroeg Maurits nieuwsgierig. Oh nee hij ligt in de cellenkamer, ik ga hem vlug gaan halen.  Zei Thomas en ging naar binnen. Oké Thomas haast je! Riep Maurits en vechte met samen met de anderen tegen het monster. Intussen was Thomas in de kamer waar zijn zwaard lag. Ah daar, nu vlug naar de anderen zei hij maar toen hij naar buiten wou gaan stond Baltazar voor hem. Jij zei Thomas en keek boos maar hem. Wat wil je vroeg hij en tilde zijn zwaard op. Ik wil dat je verliest van mij en smeet je te laten leven zei Baltazar lachend. Oh nee dat gaat mooi niet gebeuren zei Thomas en de twee begonnen te vechten. Die monster heeft niet eens een schrammetje zei Joost en keek naar de anderen. Waar blijft Thomas zei Lisa en keek naar Maurits. Geen idee .aar hij moet hier wel vlug zijn ik weet niet hoelang ik dit nog volhoud. Zei Maurits en ze vechten weer verder. Thomas probeerde Baltazar te laten struikelen en dat lukte. Hij pakte Baltazar's zwaard en wees het tegen zijn keel. Kom, maak me af zei Baltazar of durf je niet? Thomas wou hem doden maar hij kon dat niet doen. Baltazar was ook gewoon maar een mens, wel een slecht mens maar hij blijft een mens. Thomas pakte het zwaard en ging naar buiten, Baltazar bleef nog even zitten. Omg wat is er hier gebeurd. Jongens! Thomas zag Samira bewusteloos op de grond en zijn broers en zussen vermoeid op de grond zitten. Samira zei hij en liep naar haar toe. Wat heb je gedaan! Riep Thomas tegen Falco maar hij begon te lachen. Ik zei toch dat die *droom* de toekomst was zei Falco en Thomas liep naar de anderen. Jongens alles oké vroeg hij maar de anderen waren te zwak om te antwoorden. Opeens was Samira wakker en Thomas liep naar haar toe. Samira is alles oké, heb je ergens pijn. Vroeg hij en zei alles oké, maar Thomas ik kan Jarno en Samuel niet vinden. Zei ze en begon te huilen. Ik ga ze zoeken Samira zei Thomas en gaf haar een zoen.

Spannend
❤❤❤

* als je niet meer weet wat Thomas in zijn droom/visioen had gezien lees dan nog eens: graffers !!
❤❤❤

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu