Vechters

115 2 0
                                    

Toen Joost weg ging, kwam Halina met het eten naar boven. 'Hier is je eten' zei ze met een kwade blik en gaf het aan Falco. 'Bah wat vies!' Zei Falco en hij smeet het op de grond. Falco wou haar op de grond duwen met zijn krachten maar Thomas sprong voor haar om zijn krachten op te vangen. Hij viel neer en Halina bukte zich tot hem. 'nee Thomas, waarom deed je dat?' zei ze schuldig en hielp thomas recht. 'Ik wil niet dat je pijn lijdt.' Zei Thomas en hij zei dat Halina beter weg kon gaan. Ze ging weg en Lisa en Emma kuisten het eten op de grond op maar Thomas hielp mee. 'Emma, Lisa weg. Thomas ik wil je spreken nu!' Zei Falco kwaad. De meisjes gingen weg en deden de deur toe. 'Thomas wat doe je het is jouw taak niet om het eten op te ruimen en hen te helpen begrepen!' Zei Falco. 'Maar...' Zei Thomas stil. 'Niks maar kom we gaan eens naar beneden en we gaan allemaal eens verzamelen we gaan bijna naar raveleijn vertrekken, Hahaha.' Onderbreekte Falco hem en lachte. Ze gingen naar beneden en wachter Baltazar stond naast Maurits, lisa, Emma, Joost, Olaf en Halina. Thomas stond naast Falco. 'Zozo over 10min gaan we vertrekken naar Raveleijn.' zei Falco 'en ik neem mijn vechters mee!' Zei hij lachend. 'Over wie heb je het?' Vroeg Thomas verbaasd tegen hem en hij zei: kijk maar is achter je en daar stond een...

Spannend eh
Lees snel verder. ❤❤❤

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu