Olaf hielp de anderen recht en ze vechten weer met de 2 trollen. We moeten een plan bedenken, jongens. Zei Thomas en keek naar de anderen. Ja maar dat hebben we niet tho zei Maurist bang. Terwijl de ruiters aan het vechten waren met de trollen, was Olaf een plan aan het bedenken maar hij kon niks verzinnen. Is dit het enige wat jullie kunnen Thomas? Zei Arnold en duwde Thomas op de grond. Hey, maar hem met rust zei Joost en wou naar Thomas stappen maar arnold's vriend hield hem tegen. Hier blijven jullie zei hij en duwde Joost terug naar de anderen. Thomas, blaas op de hoorn! Zei Maurist en keek Thomas aan. Ja doe het zei Lisa en wees naar de hoorn. Thomas pakte het en blaasde erop. Arnold en zijn vriend konden het geluid van de hoorn niet aan maar Arnold pakte de hoorn uit Thomas handen en gooide het op de grond. Arnold wou Thomas aanvallen met zijn wapen maar Luna sprong voor Thomas en hield het wapen tegen. Luna, wat doe jij hier? Vroeg Thomas en lachte naar haar. Ik hoorde geschreeuw en ik moest wel kijken wat er aan de hand was. Zei ze en duwde Arnold weg van hun. Dankje zei Thomas lief en gaf haar een knuffel. Luna begon te blozen en omhelsde Thomas. Maar Arnold en zijn vriend duwden Thomas, Luna en de anderen ruiters op de grond. De wapens vlogen de andere kant op en ze konden er niet meer bij. Zo, wie zullen we eerst uitschakelen zei Arnold. Zij! Zei de vriend en wees naar Luna. Je blijft met je poten van haar af! Begrepen zei Thomas boos en ging voor Luna zitten. Oh, dus jij wilt eerst Thomas, oké zei Arnold en stapte naar Thomas toe. Hij wou met zijn hamer slaan maar er vloog een pijl door de boom naast hun. De elven zeiden Emma en Lisa in koor. De elven pakten hun zwaarden en bogen en vechten met de trollen. Er kwam een klein elfje naar hun toe en lachte vriendelijk. Het was het meisje wie de hoorn had gegeven. Dankje, jullie zijn net op tijd zei Thomas en glimlachte. Wij elven beschermen altijd de mensen. Zei ze en ging de andere elven gaan helpen en ook de ruiters hielpen mee en de trollen waren stilaan verslagen.
Spannend.
Sorry, sorry en nog eens sorry
Dat ik een paar dagen niet heb geüpload maar mijn examens zijn gedaan en de vakantie is begonnen voor mij. Dus ik ga nu zo veel mogelijk deeltjes maken. Maar dit boek is bijna gedaan. Maar wees niet droevig ik ga zeker nog andere boeken schrijven als jullie dat willen natuurlijk.
Love you all
❤❤
Nog veel succes met de examens als jullie er nog hebben.
😚
JE LEEST
Raveleijn: de wraak van Falco ✔️
FantasyZal het Thomas, Maurits, Lisa, Emma en Joost lukken om Raveleijn te kunnen redden van de gemene Falco en zijn wachter genaamd Baltazar. Lees dit boek om erachter te komen wat er gaat gebeuren! Gelieve niet te kopiëren! heb hier veel tijd ingestoke...