Hier blijven!

64 4 5
                                    

Ze gingen allemaal naar buiten maar toen de ruiters, Luna, Halina en Olaf naar raveleijn wouden gaan werden ze tegengehouden door Falco en Baltazar.  Hier blijven, jullie gaan nergens heen! Zei Falco en Baltazar pakte zijn zwaard erbij. Falco, laat ons met rust. Je hebt Thomas veel pijn gedaan, hij kan bijna niet meer lopen. Laat ons naar raveleijn gaan en dan zullen we terugkomen om het voorgoed te eindigen zei Olaf en keek naar Thomas die bijna door zijn knieën zakte. Oké, ik had misschien wel wat overdreven, maar hij heeft het verdiend. Zei Falco en keek naar Thomas. Falco stapte naar hem toe maar Maurits, Joost en Olaf sronden voor hem zodat Falco niet tot bij Thomas kon komen. Blijf uit de buurt van hem, begrepen zei Maurits maar Falco luisterde niet. Baltazar trok zijn zwaard op en liep naar Falco. Laat hem door zei hij en ze moesten wel opzij, omdat ze hun wapens nietmeer hadden.( door te vechten met het monster hebben ze hun wapens laten liggen op het stadsplein). Falco stapte naar Thomas toe en Baltazar gaf zijn zwaard aan Falco. Falco deed het zwaard tegen zijn keel, maar Thomas kon niks doen, hij was veel de zwak. Maurist wou Thomas helpen en Falco aanvallen maar werd tegengehouden door Baltazar. Hier blijven hij zei Baltazar tegen Maurits en pakte hem vast. Kniel zei Falco tegen Thomas die naar Falco keek. Thomas knielde en luisterde naar Falco. Hij wou niet dat hij of de anderen in de problemen zouden komen. Goed zo, jongen zei Falco als je zou doet zal ik jou geen pijn niemeer doen. En hij lachte naar hem.

Spannend ❤❤❤
Fijn weekend iedereen.
❤❤❤
Schrijf in de comment wie volgens jouw het meest past bij jou van de personages van dit boek. (Bv. Volgens de gedrag of gevoelens) 😉
Ik zou Luna nemen omdat ze soms wel bang en verlegen is maar, maar haar vrienden kunnen wel altijd op haar rekenen en ze laat niemand in de steek.

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu