Waar zijn de meisjes?

64 4 4
                                    

We moeten iets doen straks zijn ze nog in gevaar. Zei Thomas en hij keek naar zijn broers. Thomas, Het is te gevaarlijkn Emma en Lisa zijn slimme meisjes ze weten hoe ze Falco en Baltazar moeten afleiden. Zei Maurits en glimlachte naar Thomas. Ja het zijn inderdaad slimme meisjes zei Thomas. Kom dan gaan we kijken of de bannelingen oke zijn zei Joost. Maar op het moment dat ze naar binnen wouden gaan hoorden de jongens een gegil. Dat lijkt wel Emma! Zei Maurits geschrokken. Thomas pakte zijn zwaard en rende het bos in. Nee Thomas, Het is te gevaarlijk zei maurist en wou hem tegenhouden maar Thomas was al in het bos.  Oh nee, kom Joost we moeten Thomas gaan halen zei Maurits en ze renden Thomas achterna. Thomas niet zo snel zei Joost maar Thomas was te ver om hem nog te horen. Emma, Lisa waar zijn jullie? Riep Thomas maar niemand gaf antwoord. Waar zijn ze toch dacht Thomas in zijn Hoofd. 
Hallo, Thomas. Zei Falco die achter hem stond met Emma in zijn handen en Baltazar die naast hem stond met Lisa in zijn handen. Thomas draaide zich om en zag Lisa en Emma die beetgenomen werden door Falco en Baltazar. Thomas wou naar hen toe stappen maar Falco hield een mes tegen emma's keel. Eh eh eh, leg je zwaard op de grond Thomas om de meisjes gaan pijn hebben. Smeerlap, als je hen met één vinger pijn doet zal het jouw beste dat niet zijn zei Thomas en legde boos zijn zwaard neer. Ow niet zo agressief zei Falco tegen hem en glimlachte. Laat hen gaan! Wat wil je! Vroeg Thomas tegen hun en hij zag dat Emma en Lisa zachtjes aan het huilen waren. Oké, ik laat hun gaan maar ik wil er iets voor in de plaats. Zei Falco. Oké en dat is? Vroeg Thomas.
Ik wil .......

Spannend!!!!

Sorry dat ik de afgelopen dagen niet heb geüpload. Ik moest dinsdag namoeilijk naar de tandarts en ze hebben een kies en een wijsheidstand eruit getrokken en kheb er nu wel last van. Hopelijk begrijpen jullie dat.

Veel groetjes emsal.
❤❤❤❤

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu