De ruiters gingen wat oefenen met hun wapens en de bannelingen waren wat kleren aan het maken omdat het in de grot wat koud is. Thomas.... hoorde Thomas in zijn Hoofd en hoorde telkens zijn naam. Thomas ik wil met je praten, kom om 2 uur naar de oude eikenboom in het bos, de anderen mogen meekomen. En de stem was weg. Thomas is alles oké, je kijkt zo geschrollen zei Maurits en Thomas vertelde het aan de rest. Kom, waar wachten we op zei Olaf en ze vertrokken naar de oude eikenboom: Thomas, Maurits, Lisa, Emma, Joost, Halina, Olaf, Samira en Samuel waren aangekomen bij de oude eikenboom en zagen een man met een zwarte cape. Wie zou dat zijn? Vroeg Joost aan de anderen en Thomas vroeg wie de geheimzinnige man was. Ik ben het en hij draaide zich om. Baltazar riep Samira en ging achter Thomas staan. Thomas ik ben bang zei Samira en ze hield zijn arm vast. Het is oké Samira ik ben er voor je. Zei hij en de anderen pakten hun wapens bij de hand. Waarover wou je praten dat zei thomaa en hij ging wat dichter maar Baltazar. Pas op thomas hij is gevaarlijk zei Emma en hij knikte. Ik wil met je praten over jullie. Ik wil bij jullie horen en goed zijn, ik wil niemeer hulpje zijn en slechte dingen doen zei hij en Thomas begon hem bijna te geloven. Hoe weet ik dat je de waarheid spreekt? Vroeg Thomas aan hem en stak zijn zwaard terug bij zijn riem. Ik zou nooit over zoiets liegen Thomas dat weet je en Baltazar stond naast Thomas en legde zijn hand op zij schouder. Raak hem niet aan zei Maurits boos en kwam naar voren. Het is goed, ik geloof hem en jullie? Vroeg Thomas aan de anderen. Iedereen schudde zijn hoofd en keken naar Thomas. We moeten hem toch een kans geven, komaan jongens. Zei Thomas en ze knikten. 1 kans dat is het en er zijn regels zei Olaf. (1) je praat alleen met ons en niet met de bannelingen. (2) je vertelt niks aan Falco of wie dan ook wie slecht ism en (3) je raakt Samira niet aan vulde Thomas in. Oké geen probleem zei Baltazar en ze gingen samen met hem naar de grot.
Spannend
❤❤❤
Goodnight
⛺🌇🌃⛼🌙🌜
JE LEEST
Raveleijn: de wraak van Falco ✔️
FantasíaZal het Thomas, Maurits, Lisa, Emma en Joost lukken om Raveleijn te kunnen redden van de gemene Falco en zijn wachter genaamd Baltazar. Lees dit boek om erachter te komen wat er gaat gebeuren! Gelieve niet te kopiëren! heb hier veel tijd ingestoke...