wie is Luna??

82 3 2
                                    

Ze waren aangekomen aan het kasteel van Falco. Thomas bleef even staan en twijfelde om naar binnen te gaan. Als je niet wilt Thomas moet het niet hoor zei Halina geruststellend. Nee ik moet gaan en hij ging samen met de anderen maar binnen. Zozo kijk eens wie we daar hebben. Zei Falco. Je bent toch ontsnapt eh zei hij en stapte naar hen toe. Laat hem met rust, je gaat boeten voor wat je hebt gedaan. Zei Joost Maar kijk Thomas wie is dat meisje naast Baltazar vroeg Joost en ze keek naar Thomas. Geen idee. Zei Thomas. Dit is mijn dochter zei Baltazar, ze noemt Luna en ze is 14. Hallo zei Luna wat verlegen en Thomas glimlachte naar haar. Hallo ik ben Thomas en dit zijn Maurits, Lisa, Emma, Joost, Olaf en Halina. Leuk je te ontmoeten zei hij. Thomas wat doe je het is de dochter van Baltazar, hij is slecht en waarschijnlijk zij ook zei Olaf maar toch glimlachte Thomas nog eens naar het meisje en keek dat terug naar Falco. Zo waar waren we, aha juist, hij zou boeten voor wat je met Thomas heeft gedaan. En Falco begon te lachen.

Spannend.
Is Luna slecht of goed?
Thomas vind haar in ieder geval wel een lief meisje.
Bedankt Ninjago_fanxCole voor het berichtje, Luna was haar idee van haar. ❤❤❤

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu