halina's raaf!

108 4 10
                                    

De celdeur werd op slot gedaan door Baltazar. Thomas probeerde met zijn voet de deur open de schoppen, maar het lukte niet. Dat is jullie verdiende loon, zei Falco en de twee gingen weg uit de kamer. Emma probeerde met haar ijzeren schijven ht slot te breken maar dat lukte niet.

Even later.

Thomas hoorde halina's stem in zijn Hoofd en zij zei:

Ruiters, ik maak me ongerust en stuurde mijn raaf naar jullie, hij zal jullie helpen om Falco te redden. Thomas jij kan communiceren met mijn raaf, dat betekent dat hij hem kan verstaan en hij jou.
Veel succes. En toen was de stem van Halina weg.

Jongens de raaf van Halina komt ons helpen zei Thomas tegen de anderen, ik kom haar stem horen in mijn hoofd. En ze zei dat ik met hem kan communiceren. Wooow, zei Joost, kicken en de anderen begonnen te lachen. Kijk daar is hij, zei Maurits. En hij lande vlak voor de deurcel.

Dag ruiters, Halina heeft mij gestuurd. Ik kom jullie helpen jullie kunnen wel wat hulp gebruiken zei de raaf en hij keek naar Thomas alleen hij kon hem verstaan. Ja dat is waar kan je het slot openbreken vroeg Thomas aan hem terwijl de anderen hem raar maar blij toekeken. Ja, dat moet lukken zei hij en vloog naar het slot.

5 minuten later

Het slot was eindelijk open en de 5 ruiters waren vrij. Ze liepen uit de cel en Thomas pakte zijn zwaard dat nog op de grond lag.
WAT! Schreeuwde Falco toen hij en Baltazar binnenkwamen. Hoe zijn jullie daar uitgekomen. Door halina's raaf zeiden Emma en Lisa in koor. De raaf keek naar Thomas.
Beste raaf, bedankt dat je ons gered hebt maar ga nu ik wil niet dat ze jouw pijn doen. Zei Thomas en de raaf knikte en vloog weg.
Nee, wacht maar tot ik die raaf te pakken krijg schreeuwde Baltazar en hij rende op de 5 af. Achteruit schreeuwde Thomas en hij had zijn vuur zwaard in zijn hand. En Baltazar ging terug naast Falco staan. Wat ze vechten niet eens zei Thomas verbaasd. Deze keer heb je geluk Thomas, onze krachten zijn bijna op dus we laten jullie vrij maar we krijgen jullie wel zei Falco tegen de anderen. Maar ik kan jullie nu ook gewoon verslaan aangezien jullie geen krachten meer hebben zei Thomas en stapte naar Falco en baltazar. Maar toen Thomas hen wouden verslaan hoorde hij een gegok in zijn Hoofd het leek wel Samira. En hij zag een beeld van haar, ze viel flauw. Jarno en Samuel brengen haar naar een bed en deden wat water over haar hoofd. En het beeld was weer weg. We moeten terug, Samira is flauwgevallen. Je mag van geluk spreken Falco. En ze liepen naar de deur. Doe haar de groetjes zei Falco en zwaaide naar Thomas. Thomas werd boos maar toch liep hij naar buiten en ze gingen terug naar raveleijn.

Oh, gaat het goed komen met Samira en wat gaan Falco en Baltazar doen.
Wat vinden jullie tot nu toe van mijn boek. Mening mag altijd 😉
❤❤❤

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu