gaat het lukken?

46 4 0
                                    

Emma probeert met haar ijzeren schijven het slot te breken terwijl Maurist probeerd het slot van de cel waarin Halina en Olaf in zitten te breken. Kijk, het slot van de cel is open nu alleen nog de deur. Zei Joost met een glimlach op zijn gezicht. Ziezo, die klus is ook geklaard zei Lisa en gaf Emma een knuffel. Oké, nu moeten we Samira zien te vinden voor dat Falco of Baltazar dat doet. Zei Thomas en ze gingen naar de hal. Hier is ze niet, misschien in de eetkamer vroeg Joost. Nee ook niet zei Maurits toen ze bij de eetkamer aankwamen. Ah, waarschijnlijk in de keuken zei Lisa en ze gingen op weg naar de keuken. Maar toen ze naar de keuken wouden gaan hoorden ze iemand roepen voor hulp. Het is Samira zei Thomas en rende op het geluid af. Samira riep Thomas. Thomas! Hoorde hij en kwam dichter bij het geluid. Wacht, Thomas niet zo snel zei Olaf terwijl ze achter hem aan renden.
Samira, alles goed zei Thomas die haar zat zitten achter een bankje. Ja, Thomas gelukkig ben je er. Mijn vader en Jarno, Falco en Baltazar hebben hun en ook de anderen bannelingen. Zei ze bang tegen hem terwijl de anderen er ook aankwamen. Oke, we gaan ze helpen Samira. Maar nu moet jij eerst naar een veilige plek. Zei Thomas en keek naar Halina. Euhm, verderop is er een klein huisje naast raveleijn, daar woont een vrouw en haar man. Ze woonden eerst in raveleijn maar toen ze een kindje kregen verhuisden ze naar een veilige plek ik zal je brengen, mij herkennen ze. Zei Halina en zij en Samira vertrokken naar het huisje naast het dorp. Oké nu moeten wij de bannelingen gaan redden zei Joost. Kom op, we kunnen dit! Zei Thomas en ze gaven elkaar een high-five.

Spannend!!!!

Comment, want jouw favoriete deeltje was/of leukste moment was in dit boek. ❤❤❤❤

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu