De brief

90 4 0
                                    


"De volgende dag"

Iedereen stond op en ging aan tafel zitten. Iedereen was er al behalve Falco. Thomas en Maurits gingen even op zijn kamer kijken. 'Waar is hij?' zei Maurits terwijl hij in de kamer keek. 'Kijk daar ligt een enveloppe.' Zei Maurits en wees naar een kleine enveloppe dat op een kastje lag.
" Er stond op: voor Thomas"
'Het is voor jouw Thomas.' zei Maurits en gingen terug naar de anderen. 'Kijk, dit hebben we gevonden' zei Thomas tegen de anderen. 'Nou waar wacht je op, maak hem open.' Zei Lisa nieuwsgierig tegen Thomas en hij deed hem open

Beste Thomas,
Sorry, maar ik moet even weg. Ik moet wat tijd voor mezelf hebben, begrijp me niet verkeerd maar kben het nodig en sorry dat je dat gedoe van Baltazar moest meemaken. Nog veel geluk met je liefdesleven en doe de groetjes aan de anderen.
Ik zal je nooit vergeten
Falco.

'Wow, hij is weg' zei Joost die wat brood aan het eten was. 'Ja het is maar beter zo voor ons allebij' zei Thomas.
En ze gingen verder eten. 'Ik ga wat paardrijden als jullie het niet erg vinden.' Zei Thomas terwijl hij de anderen aankeek. 'Nee hoor Thomas, ga maar, veel plezier.' Zei Halina en Thomas vertrok naar het bos met zijn paard. 'Wat is Raveleijn toch zo mooi.' zei Thomas en het leek alsof zijn paard hoorde wat hij zei en knikte. 'Maar in onze wereld is het wel wat moderner. Je hebt telefoons en een tv. Ze zouden verbaasd zijn moest ik hun mijn telefoon tonen. Ik zou Samira's gezicht wel eens zien hahaha.' zei Thomas en hij reed verder met zijn paard tussen de bomen. Ondertussen waren Emma en Lisa met spike (hun hond) aan het spelen, Maurist en Joost aan het oefenen met hun wapens omdat ze beter willen worden en Halina en Olaf waren op de uitkijktoren naar de mooie stad aan het kijken. Maar opeens was de postbode er met een brief: voor de 5 ruiters.

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu