nee niet doen!!

61 4 3
                                    

Thomas rende naar Samuel en Jarno. Oef ze zijn oké zei Thomas stil. Thomas je moet een manier zien te vinden om die monster uit te schakelen zei Samuel en wees naar de andere ruiters. Oké, ik breng Samira even naar hier zodat ze veilig is zei Thomas en Samuel knikte. Thomas draagde Samira naar hun en ging dan terug naar zijn broers en zussen. Jongens alles oké, we moeten dat monster zien te stoppen voor hij nog meer mensen pijn doet. Thomas heeft gelijk zei Maurits en ze stonden terug recht. Hahaha je kunnen mij en mijn monster nooit verslaan zei Falco en keek naar hun. Falco stop met die onzin en ga weg zei Halina die naast Olaf bij een klein huisje stonden. Nooit zei Falco en het monster viel Halina en Olaf aan. Nee! Riep Joost en rende op het monster af. Nee Joost niet doen! Schreeuwde Thomas maar hij was te laat Joost was al aan het vechten met het monster. Kom we gaan Joost helpen zeiden emma en Lisa en ze gingen met Maurits naar hem. Thomas wou ook komen maar toen hij zich omdraaide stond Baltazar voor hem. Je gaat ook nooit weg eh zei Thomas vermoeiend. Nee ben je mij al beu misschien zei Baltazar en trok zijn zwaard in de lucht. Klaar zei hij klaar! Zei Thomas en ze begonnen te vechten. Ondertussen waren Emma en Lisa met het monster aan het vechten en Joost en Maurits met Falco. Thomas lag op de grond maar kon Baltazar struikelen en zo zijn zwaard afpakken. Geef het op Baltazar zei Thomas en hij keek hem boos aan. Nooit zei hij en stond terug recht. Thomas maakte van  zijn ijzerenzwaard  een vuurzwaard en wees het naar Baltazar. Hij gooide een vuurstraal naar hem en hij vloog in de lucht op wat stro. Oef hij is nock-out. Zei Thomas en stapte naar de anderen. Joost viel neer op de grond en Thomas zag Falco Maurits pijn doen. Ey, laat hen met rust. Zei Thomas boos maar Falco waarschuwde hem als hij nog dichter bij hen kwam dat hij Maurits, Joost, Emma en Lisa pijn zouden doen. Joost lag nog steeds op de grond en werd bijna verplettert door het monster. Aaaaah schreeuwde Thomas boos en duwde zijn handen tegen de grond. Plots kwam er een grote vuurstraal uit zijn handen en een grote windvlaag dat iedereen bijna wegvloog. Wow, kicken zei Joost. Thomas heeft superkrachten zei Maurits. Dat kan niet zei Falco en liet Maurits los. Toen de windvlaag weg was was het monster ook uit het niks verdwenen. Nee, hoe kan dat. Hij schreeuwde Falco en liep naar Thomas toe. Thomas werd boos en er kwam een vuurstraal uit zijn handen die naar Falco gericht waren. Het is over Falco wij hebben gewonnen. Zei Thomas vol verbazing. En hij zette Falco en Baltazar in de cel. Olaf hoe kan het dat ik die krachten heb, wat was dat. Vroeg Thomas. Dat Thomas was de drakenvlam. Aleen mensen met het element vuur kunnen die gebruiken maar het is nog nooit iemand gelukt. Maar vandaag heb jij bewezen dat je een echte ruiter bent. En die avond begonnen ze te feesten.

Voor de mensen die denken dat het voorbij is.
Nee nog lang niet.

❤❤❤

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu