Baltazar!!!

94 4 3
                                    

Laat onze grote broer met rust! Zeiden Emma en Lisa. En toen Falco en Baltazar waren afgeleid door hun, rende Thomas weg van Baltazar. Hier blijven jij zei Baltazar tegen hem maar Thomas was al bij zijn broers en zussen. Alles goed? Vroegen de anderen tegen Thomas en hij knikte.
Geef je over Falco wij gaan je toch verslaan zei Thomas die in het midden van de 5 stond. Nooit, ik zal nooit opgeven om jullie te vernietigen al is dat het laatste wat ik doe! Zei hij vastberaden tegen hen. Maar waarom heb je dan Alex gevangen genomen vroegen Emma en Lisa tegen Falco. Ik moest toch alsof doen dat ik gevangen werd dus ik gebruikte hem zodat Thomas zou denken toen hij die veer aanraakte, hem als mij zou zien zei hij en begon lachend naar Thomas te kijken. Jij vuile leugenaar! Schreeuwde Thomas naar hem en rende naar hem toe. Ik dacht het niet zei Falco en gebruikte zijn krachten om Thomas te verzwakken. Thomas kreeg een enge nachtmerrie in zijn Hoofd te zien. Hij zag: een groot monster die alle bannelingen pijn doet, Samira op de grond liggen te wenen en zijn broers en zussen bewusteloos op de grond liggen. Nee schreeuwde Thomas en toen het beeld weg was zakte hij door zijn knieën. Wat was dat? vroeg Thomas die nog steeds op de grond zat. Dat Thomas is de toekomst, dus als jij en jouw stomme broertjes en zusjes niet snel opgeven gaat dit gebeuren. Wij zijn niet stom jij bent dat zelf zei Joost. Falco werd boos en stapte naar hen maar werd tegengehouden door Thomas. Alsjeblieft, Falco doe hen geen pijn ik smeek het je. En Falco liep terug naar Baltazar. Je mag blij zijn dat ik je zo graag mag anders had ik hen al lang pijn gedaan zei hij. Jij, mij graag mag, wat bedoel je vroeg Thomas. Maar Falco antwoordde niet. In de cel zei Baltazar en hij gooide Joost, Maurits,Lisa en Emma in de cel toen Baltazar Thomas is de cel wou gooien deed Falco een stop-teken naar hem. Ik heb je graag omdat je me doet denken aan mijn zoon en hij legde zijn hand op de schouder van Thomas en voor hij het wist lag hij naast zijn broers en zussen op de grond in een cel.  

Straks nog een deel
❤❤❤

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu