Falco, wat wil je van ons, laat Thomas met rust zei Joost moeizaam. Ik mag hem niet en dat zal altijd zo blijven zei Falco en pakte Thomas op en duwde hem daarna weer terug op de grond. Even later kwam
Baltazar terug en zei tegen Falco dat Luna aan het spelen was op haar kamer. Goed zo, en ze moet zich niet te veel meer moeien zei Falco en Baltazar knikte. Oké ik zal erop letten. Waarom moets je dat meisje zo hard aanpakken ze is nog maar een kind zei Thomas boos en stond recht. Dus ze moet zich niet met grote mensen zaken bemoeien, Baltazar gooi ze in de cellen ik heb genoeg van hun. Zei Falco en Baltazar pakten de anderen een voor een en gooiden ze in de cellen. Ik kom terug, Thomas zei Falco en hij en Baltazar gingen weg.
Het was laat in de avond en de ruiters en graaf en gravin zaten vermoeid in de cellen een manier te zoeken om te ontsnappen. We moeten hier uit zien te komen zei Lisa maar ze konden geen idee verzinnen. Toen ze de moed bijna wouden opgeven kwam Luna naar hun toe. Thomas zei ze stil en Thomas keek op. Uh Luna wat doe jij hier, je bent hier niet veilig straks hoord Baltazar of Falco je nog zei hij maar glimlachte toch naar haar. Ik kom hier om jullie te laten ontsnappen zei ze en ze pakte de sleutel van de cel. Wow van waar heb je die vroeg Maurits en keek met verbaasde ogen naar haar. Ik heb die gestolen van mijn vader (Baltazar) het lag een klein tafeltje naast zijn bed. Zei ze en ze liepten naar de deur. Jullie moeten nu gaan zei Luna. En jij dan wil je niet met ons mee vroeg Thomas. Nee ik kan niet als mijn vader dat te weten komt dan... Zei Luna. Is niet erg maar wees voorzichtig zei Thomas en gaf haar een knuffel. Jij ook Thomas. En ze gingen naar buiten terwijl Luna terug in bed kroop. Je hebt wel een speciale band met haar niet? Zei Halina aan Thomas en hij lachte. Ja het is een bijzonder meisje. En ze gingen verder naar de stad.Spannend morgen een nieuw deeltje.
❤❤❤
JE LEEST
Raveleijn: de wraak van Falco ✔️
FantasyZal het Thomas, Maurits, Lisa, Emma en Joost lukken om Raveleijn te kunnen redden van de gemene Falco en zijn wachter genaamd Baltazar. Lees dit boek om erachter te komen wat er gaat gebeuren! Gelieve niet te kopiëren! heb hier veel tijd ingestoke...