gedachten lezen?

83 4 2
                                    

Thomas jij moet je concentreren en denken wat je de graffer wilt laten zien. Je moet goed focussen, wat als het fout gaat kan hij jouw dingen laten zien die jij niet wil zien zei Samuel en ze maakten zich klaar voor vertrek. Iedereen klaar vroeg Thomas en de anderen knikte ja wij zijn klaar. Ze kwamen weer aan in het bos en stegen van hun paarden af. Zou jij hier nog wel zijn vroeg Joost nieuwsgierig en keek in het rond. Geen idee maar kijk goed uit, hij kan overal zijn zei Thomas. Daar!!! Riepen Emma en Lisa en wezen naar de richting van de graffer. Pas op Thomas zeiden de anderen en gingen wat achteruit. Thomas stapte naar voren en concentreerde zich toen de graffer dichterbij kwam. Thomas dacht dus aan de beelden die hij wou laten zien als Falco de baas was van raveleijn en het werkte. De graffer stond stil en viel op de grond. Jeeej zei Joost en gaf een high-five aan Thomas. Goed zo broer. Het is je gelukt zei hij nog tegen hem. Zei keken naar de graffer die plots in rook opging. Wow kicken zei Joost. Maar toen de graffer weg was hoorden ze een stem vanuit de lucht het was Falco die zei. Hahaha, ik ben nu wel wat zwakker maar niet zo zwak als jullie, wacht maar! En toen werd het stil. Ze gingen terug naar raveleijn en vertelden alles aan de anderen. Het was 2 dagen rustig in raveleijn toen plots.....

Morgen een nieuwe
Spannend.
Sorry dat ik jullie nieuwsgierig maak.
❤❤❤

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu