het gevecht

50 3 4
                                    

Ze begongen te vechten en de twee trollen hadden een wapen in hun handen. Ze hadden allebei een bijl vast. De ruiters probeerden heb te verzwakken maar dat was niet zo gemakkelijk. Olaf probeerde wat te verzinnen om de trollen af te leiden en Halina en Samira haalden de bannelingen weg van het gevecht. Thomas, we kunnen niet zo blijven doorvechten, ik kan bijna niet meer zei Joost en raakte de arm van Arnold. Ik weet het, maar wat moeten we doen. Zei Thomas en gingen door met vechten. Lisa en Emma waren op de grond gevallen en konden nog net op tijd de bijl van de 2 trollen ontwijken. Ze stonden even later terug op en gingen verder met vechten. Thomas rende vlug naar Olaf en vroeg of hij een idee had. Oké, we moeten hem terug in het toverwoud lokken en dan zo ongezien terug naar de stad gaan zonder dat ze het merken stelde Olaf voor en Thomas knikte. Hij rende terug naar de anderen en vertelde het door. Zei begrepen het plan en Thomas probeerde de aandacht van Arnold te trekken. Hey, jij bent echt traag, pak me als je kan zei Thomas en rende in de richting van het woud. Arnold volgde Thomas en zijn trollen vriend volgde de anderen. Ze waren aangekomen in het toverwoud, maar toen ze wouden kijken waar de 3 trollen waren zagen ze hen niet. Waar zijn ze? Vroeg Maurits en ging even op een rots zitten om te rusten. Geen idee! We zijn ze kwijt denk ik zei Thomas en wou terug gaan maar plots sprong Arnold en zijn vriend voor Thomas en viel op de grond. De anderen werden ook op de grond geduwd en vielen hard meer op de grond. En nu? Vroeg emma en keek bang naar de anderen.

Sorry dat ik gisteren niet heb geüpload.
Had het wat druk.
Examens
Frans✔
Engels✔
Handel✔
Nederland
Wiskunde

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu