Ze gingen wat buiten en waren samen met de bannelingen de stad aan het opruimen. Zo alles is proper, eindelijk is die ellende voorbij zei Joost en gaf Thomas een knuffel. Wow Joost, je laat me bijna vallen op de grond zei Thomas en ze begonnen te lachen. Jongens, wanneer moeten we naar huis? Vroeg emma en ze keken droevig naar Emma. Geen idee, maar onze taak zit er eigenlijk op, maar we kunnen wel altijd op bezoek komen zei Maurits en keek de rest aan. Luna kwam er ook bij. Thomas, het is tijd om naar mijn moeder te gaan, maar ik ga jullie bezoeken en we houden contact toch. Zei Luna huilend. Luna, wij zullen elkaar nooit kwijtraken, als er iets is zeg het maar en ik kom af zei Thomas en ze gaf haar een knuffel. Ze pakte haar spullen in en vertrok terug naar haar moeder. Ze keek even terug naar de rest en zwaaide toen nog en vertrok dan uit de stad. Pff, ik zal haar missen zei Thomas maar was wel blij dat ze terug naar haar moeder was. Ze is nu gelukkig en dat is goed. Zei Thomas en ging op een bankje zitten. De anderen zagen dat er iets was met Thomas en gingen naast hem zitten. Wat is er tho? Vroeg Lisa en keek hem aan. Oh jongens, we moeten Halina en Olaf nog vertellen dat we naar huis gaan, en ook Jarno, Samuel en...... Samira zei Thomas stil. Ja, maar we kunnen hier niet blijven, onze ouders zullen ongerust zijn zei Joost en gaf Thomas een schouderklopje. Ik weet het, maar ik zal Samira zo missen. Zei Thomas en begon zachtjes te huilen. De anderen troosten hem en vertelden het aan Halina en de rest. Ze begrepen het en waren samen aan tafel om te eten. Opeens kwam er een soldaat binnen met verschrikkelijk nieuws. Graaf, gravin er is een monster in het bos, hij noemt zichzelf Arnold en wilt wraak nemen op de ruiters. Zei de wachter bang en ging terug naar buiten. Oh Nee, niet hij weer eh. Zei Thomas en rende met zijn zwaard naar buiten maar dat was geen goed idee. De anderen renden achter hem aan en toen ze buiten waren zagen ze Arnold met een grote andere trol. Serieus, kom op eh, kan het nog erger zei Thomas en probeerde de aandacht van Arnold te trekken. Arnold, moet dit, nu? Vroeg Thomas en keek hem kwaad aan. Ja, en mag ik jullie voorstellen aan mijn goeie vriend: David! Zei Arnold en David ging wat vooruit en liet zijn spieren zien. Yep, het kan erger zijn Thomas en rende op hem af. Thomas, wacht nu toch eens! Zeiden de anderen en vechten met de 2 trollen.
Loopt dit goed af????
Wie weet, morgen een nieuw deeltje.Frans examen = ✔
Engels = here we come!
❤❤❤
JE LEEST
Raveleijn: de wraak van Falco ✔️
FantasyZal het Thomas, Maurits, Lisa, Emma en Joost lukken om Raveleijn te kunnen redden van de gemene Falco en zijn wachter genaamd Baltazar. Lees dit boek om erachter te komen wat er gaat gebeuren! Gelieve niet te kopiëren! heb hier veel tijd ingestoke...