Werken

122 2 3
                                    

'Falco' zei Olaf. 'Laat Thomas gaan alsjeblieft is niet al genoeg dat je de baas mag zijn van Raveleijn' vroeg hij aan Falco. 'Nee natuurlijk niet, je wilt toch dat mensen voor je werken als je de baas bent van een stad. Kom aan het werk, Maurits sta aan de deur! Emma en Lisa ruim de cellen op! Joost breng mij alle brieven die geleverd zijn! Olaf ga op de uitkijktoren staan! Halina ik heb honger maak iets klaar! En Thomas jij mag mij naar mijn kamer brengen moet wat rusten. En probeer niet iets stoms te doen of Thomas hier gaat wat pijn hebben begrepen' zei hij tegen de anderen. Thomas wou naar de anderen rennen maar toen dacht hij aan Samira en besefte hij dat als hij niet luisterde, Falco Samira en de andere bannelingen pijn zou doen. 'Kom!' Zei Falco tegen Thomas en hij ging met Falco naar zijn kamer. Thomas deed de deur open en liet Falco in bed liggen. Hij moest naast hem op een stoel zitten. 'Weet je Thomas soms is het echt leuk om een slechterik te zijn, het is leuk en je maakt veel vrienden' zei hij tegen Thomas. 'Jij veel vrienden, laat me niet lachen. Iedereen haat jou Falco en niemand heeft je graag je bent slecht en zal altijd slecht blijven.' Zei Thomas moedig. Falco werd boos en gebruikte zijn krachten tegen Thomas en hij viel op de grond. 'Als je nog één keer iets slechts over me zegt dan bedreig ik je ouders!' Thomas keek bang naar hem en smeekte hen geen pijn te doen hij ging al zijn bevelen uitvoeren als hij zijn ouders met rust laat. 'Oké oké het is goed ik zal je ouders met rust laten. Maar die nooit meer zoiets!' Riep hij. Joost kwam binnen en had brieven in zijn hand hij zag Thomas bang op de grond liggen en liep naar hem toe 'Thomas alles oké' zei hij 'ja Joost alles goed geef Falco zijn brieven.' En hij gaf de brieven aan Falco. 'Goed zo Joost ga nu maar kijken waar halina blijft met mijn eten.' Zei Falco. 'Oké' zei hij en ging terug weg.

Wat vinden jullie tot nu toe van mijn boek, ik vind hem persoonlijk geweldig laat me weten wat jullie er van vinden en of jullie tips of weetje voor me hebben commentaar mag altijd

Ps. Ik ben nog lang niet klaar met dit boek 😉

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu