Vechten voor ons leven

188 5 0
                                    

Het slot was open en de anderen pakten hun wapens en vechten voor hun leven. Lisa en Emma met de wachter, Joost en Maurits met Falco. Gravin Halina liep naar Samira en bevrijde haar en graaf Olaf rende naar Thomas om te kijken of hij oké was. Thomas werd stilletjes aan wakker en probeerde recht te staan maar zakte door zijn knieën. 'Rustig aan' zei de graaf en lachte naar Thomas. Samira kwam bij hem zitten. 'Samira ik ben blij dat je oké bent' zei Thomas en gaf haar een knuffel. 'Ik moet hun helpen, ze hebben me nodig.' Zei Thomas toen hij naar zijn broers en zussen keek. Falco was boos. Hij strekte zijn hand uit en een reuze windvlaag liet Lisa, Emma, Maurits en Joost tegen de muur vliegen. 'Auuw' zei Joost terwijl hij op de grond zat. 'Is iedereen oké?' Vroeg Maurits ongerust. 'Ja alles oké.' Zeiden Emma en Lisa in koor. 'Dat komt er van ons uit te dagen' zei Falco boos. Hij keek naar Thomas en lachte. Falco stapte in de richting van Emma, Lisa, Maurits en Joost en wou hen nog meer pijn doen maar toen kwam Thomas voor hen staan. Hij was zwak maar toch kon hij op zijn benen staan. 'Laat mijn broers en zussen met rust Falco.' Zei hij met een serieuze blik. Thomas kreeg weer ernstige hoofdpijn. Falco bleef maar doorgaan maar Thomas gaf niet op. Hij pakte zijn zwaard, stond recht en richtte zijn vuurzwaard naar Falco. Deze keer raakte de vuurflits Falco wel en viel neer op de grond.

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu