Ze waren aangekomen bij een waterval en stegen van hun paarden af. Het was muisstil en je hoorde niks. Hallo, feeën, kunnen jullie ons helpen zei Thomas maar er gaf niemand antwoord. Uit het niks kwam Arnold er weer aan. Oh Nee, hoe heb je ons gevonden vroeg Olaf en keek de anderen aan. Ik heb de voetstappen van jullie paarden gevolgd, zo moeilijk was het niet. Zei Arnold en maakte een vuist met zijn handen. Thomas, wat moeten we doen, onze wapens zijn kapot zei Lisa bang tegen Thomas en Thomas dacht na. Geen idee, misschien als we met hem praten zei Thomas en keek naar de anderen. Serieus Thomas, die trol wilt ons vermoorden en jij gaat hier een gesprek voeren met een moordenaar, ben je gek. Zei Joost en ging terug op zijn paard zitten. We kunnen het toch proberen? Zei Thomas en liep naar Arnold toe. Eumh Arnold, ik begrijp dat je boos bent eh, maar zou je ons alsjeblieft met rust willen laten. Zei Thomas en lachte naar hem. Met rust laten ik dacht er nog niet eens aan zei Arnold en gaf Thomas een schop in zijn buik. Hij viel neer op de grond en Arnold stapte naar hem toe maar toen hij Thomas wou pijn doen kwam er een fel licht vanuit de bomen. De trol ging wat achteruit en even later was hij uit het niks verdwenen. Het zijn de ... Zei Maurist. Feeën voegde Thomas er bij. En keken vol verbazzing naar de 3 kleine lichtjes. Er kwam een fee naar Thomas gevlogen en vroeg of alles oké was. Thomas keek geschrokken naar het feetje maar lachte vriendelijk en knikte. Ja, alles goed bedankt. Zei hij en stond terug recht. De feeën veranderen in mooie feeën meisjes en stelden zich voor. Hallo, mijn naam is Leonie, ik ben de roze fee zei ze en lachte. Hey, ik ben aiden en ik ben de paarse fee. En glimlachte. Hi, ik ben lily en ik ben de blauwe fee en knikte naar hun. Hallo, wij zijn de ruiters van raveleijn, en dit zijn Olaf de graaf van raveleijn en Luna een speciaal meisje. Zei Thomas. En dit zijn mijn broers Maurist en Joost en mijn zussen Lisa en Emma, en ik ben Thomas. De feeën glimlachten naar hun en vroegen wat ze voor hen konden doen. Wij zijn op zoek naar het sap van de magische boom om de zwarte staf te vernietigen, om raveleijn te redden zei Olaf en de feeën dachten na. Wij zullen jullie de weg wijzen als jullie het antwoord op deze 3 raadsel weten. Zei de roze fee en keek naar haar zussen. We moeten dit doen , anders weten we nooit waar die boom is. Zei Maurist en ze keken elkaar aan. We doen het zei Luna en de feeën knikten.
JE LEEST
Raveleijn: de wraak van Falco ✔️
FantasíaZal het Thomas, Maurits, Lisa, Emma en Joost lukken om Raveleijn te kunnen redden van de gemene Falco en zijn wachter genaamd Baltazar. Lees dit boek om erachter te komen wat er gaat gebeuren! Gelieve niet te kopiëren! heb hier veel tijd ingestoke...