zijn ze veilig?

54 4 1
                                    

Ze waren in de herberg en waren wat aan het eten. Gelukkig is er plaats voor iedereen zei Thomas en keek naar de bannelingen. Maar wat gaan we nu doen met Falco zei Emma tegen de rest. Geen idee maar voorlopig blijven we hier zei Olaf en pakte wat brood. Jongens ik ga even de paarden water en eten geven,ben zo terug zei Thomas en nam wat water en eten mee naar buiten. Thomas was buiten de paarden aan het voeren toen hij plots wat geluid hoorde in de struiken, hij negeerde het en gaf de paarden wat water. Zeg waar blijft Thomas nu, hij is al 15 minuten weg zei Joost zullen we anders gaan kijken zei Halina en zij en Joost gingen naar buiten. THOMAS schreeuwde Halina en Olaf, Maurits,Emma, Lisa en alle bannelingen renden naar buiten. Thomas lag bewusteloos op de grond met een briefje in zijn hand. Ze legden Thomas op een matras in de herberg en hij werd stilletjes aan wakker. Wat is er gebeurd Thomas vroeg Olaf. Geen idee ik was de paarden aan het eten geven en hoorde wat geluiden in de struiken, ik dacht dat het een dier ofzo was en plots werd ik van achteren aangevallen en toen werd alles zwart. Hee wat is dacht in je hand Thomas vroeg Maurits. Wat geen idee zei Thomas en las het briefje voor. Dat is je verdiende loon, groetjes Falco. Wat bedoeld hij met dat is je verdiende loon vroeg Emma tegen hem. Oh nee ik weet waarom zei Thomas toen we weg gingen uit raveleijn heb ik een briefje nagelaten waarin stond dat we weg waren en dat ik heb het nooit zal vertellen, hij zal waarschijnlijk boos zijn. Zei hij. Maar gelukkig is alles oké met jou. Jongens wacht eens even. Zei Olaf hij weet niet waar we zijn maar hoe kom hij of iemand die hem kent Thomas dan aanvallen bij de herberg zei Olaf. Je hebt gelijk hij weet waar we ons schuilhouden we moeten hier weg en wel nu. Ze pakten wat eten mee en vertrokken weg van raveleijn om even van Falco af te zijn en om een plan te bedenken om hem en Baltazar te verslaan.

Spannend
Morgen een nieuw deeltje 😉
Slaapwel
❤❤❤

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu