Is er een uitgang ?

47 4 2
                                    

Toen Thomas en Baltazar in de wc was vroeg Thomas aan Baltazar om hem om te draaien. Maar Thomas ging niet echt naar de wc, hij zocht een uitgang om te ontsnappen. Daar! Zei hij in zijn Hoofd en pakte een houten plank die naast de wc stond. Toen Baltazar niet oplette sloeg Thomas hem met een stok en viel op de grond. Ik moet hier weg zei Thomas en liep door de gangen. Nee blijf staan jij vervelend kind riep Baltazar maar Thomas was al weg uit de gang. Falco riep Baltazar en hij rende naar hem toe. Wat is er vroeg hij en Baltazar vertelde dat Thomas ontsnapt was. Nee nee nee, dat mag niet, jij stommerik je kan hem niet eens bewaken. Ik moet ook alles zelf doen zei Falco en ging Thomas zoeken. Waar is de uitgang zei Thomas stil en zag een deur die leek op de achterdeur. Dat is de uitgang zei Thomas en rende naar de deur. Hij wou net de deur opendoen maar Falco stond achter hem. Thomas duwde hem op de grond en rende het bos in. Even later was Thomas uitgeput van het rennen en besloot even te rusten maar toen hij wou zitten op een steen hoorde hij Falco's stem die zei. Thomas ik vind je wel en Thomas verstopte zich achter een boom. Oh nee ik moet hem aflijden zei hij en Thomas gooide een stok in de andere richting. Falco stapte in de richting van de stok die Thomas gooide en zo kon hij ontsnappen. Thomas! Riepte Joost en zag Thomas zwak aankomen in de grot. Wat is er gebeurt zei Halina en ze gaf Thomas een deken en wat eten en drinken. Baltazar heeft gelogen hij was nooit goed geweest. Jullie hadden gelijk. Ik gaf hem een lift en hij viel me aan van achteren. Toen werd alles zwart en ik werd wakker in het kasteel van Falco. En vertelde wat er allemaal daarna gebeurde. Hier zal hij voor boeten zei Maurist boos en hij pakte zijn wapen. Wat ga je doen vroeg Emma en liepte naar Maurits. Ik ga naar Falco en Baltazar en hen een lesje leren. Ze moeten stoppen om Thomas altijd pijn te doen. Ze blijven van hem af, komen jullie mee? Vroeg hij en iedereen knikte. En even later vertrokken ze naar het kasteel van Falco in om hem en Baltazar een lesje te leren.

Omg, spannend
Hopelijk gaat raveleijn ooit nog gered worden en gaan Falco en Baltazar weg voor altijd
❤❤❤

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu