in het bos!

84 4 0
                                    

Ze waren aangekomen in het bos. Wat is het hier stil zeg zei Emma tegen de anderen. Je hebt gelijk ems, zei Lisa tegen haar. Maar toen ze van hun paarden wouden afstijgen hoorden ze krakende geluiden. Daar komen ze zei Thomas. Maak je klaar en mik op hun benen zei hij nog. Toen de graffers hun zagen. Het zijn er zoveel, zei Joost maar Maurits gaf hem een schouderklopje en zei dat hij het kan. Dat luchte Joost op en ze stegen van hun paarden af. Klaar? Vroeg Emma. Klaar zeiden de anderen en ze vielen aan. 1....2....3....20 zo dat waren ze allemaal zei Thomas. Dat ging snel zeiden Lisa en Emma en gaven elkaar een knuffel. Maar toen ze weer naar raveleijn wouden rijden. Kwam er nog een graffer aan en deze keer was hij wat groter en sterker dan de graffers van daarnet. Ze wouden wegrijden maar Thomas werd van zijn paard geduwd door de graffer. Thomas!!! Hij stond weer op, pakte zijn zwaard en richtte een vuurstraks naar hem. Wegrijden nu. Zei Thomas tegen de anderen en ze reden weg. Thomas reed achterop en ze konden nog net ontkomen. Oef, dat scheelde weinig. Zei Thomas en ze waren aangekomen aan de stadspoort van raveleijn waar Halina en Olaf hem zaten op te wachten. En, is het gelukt vroeg Halina en Thomas knikte. Half en ze legden alles uit. Kom, we gaan naar binnen het wordt donker en het gaat regenen. En ze gingen naar binnen.

Oef, gelukkig is alles goed met hun. Maar hoe gaan ze die graffer nu verslaan?
❤❤❤

Raveleijn: de wraak van Falco ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu