מאחר ולפרק הראשון יש כמעט 100 הצבעות החלטתי לעלות היום את הפרק השני :-*
לפני שתקראו אני אגיד שאין דמויות לסיפור, דמיינו אותם איך שאתם רוצים.
אוהבת♥♥
[ יום אחרי, יום שני ]
פקחתי את עיני באיטיות, אין לי כאב ראש וזה מעולה לפחות אני לא אסבול מהנגאובר כי מה שכן אני יודעת שאני אסבול מחרטה. נראה שאני באיזה חדר במלון. ראשי מונח על כתפו הימנית של הבחור שאותו פגשתי בלילה. אותה זרוע ימנית כרוכה סביב גופי וידו מונחת על אגני ברישול.
רגל שמאל שלי על רגל ימין שלו ואני לא צריכה לראות כדי לדעת ששנינו עירומים מתחת לסדינים האלה. אני עוצמת את עיניי בחוזקה ומקללת בראשי. מה לעזאזל עשיתי... אחרי שהבטחתי לעצמי שלא אשכב עם אף אחד מהמקום הזה. שכבתי עם בחור מהעולם התחתון.
אני זוכרת את כל הלילה הזה איתו במיטה וזה רק מוסיף לחרטה שלי. עם כמה שהוא מושך וסקסי זה לא במקום וזה לא משהו שיחזור על עצמו. הרמתי את ראשי והסתכלתי הצידה רואה על השידה שלו שעון דיגיטלי והשעה חמש וחצי בבוקר. יופי.
הנחתי את ראשי על זרועו וניסיתי לחשוב איך אני מתרחקת מבלי להעיר אותו. קודם כל הרמתי את הרגל החשופה שלי ממנו. אחר כך באיטיות ובעדינות הבאתי את ידי אל ידו ותפסתי אותה כדי להרים אותה ממני. הצלחתי להוריד אותה ממני אבל כמה רגעים אחרי שידו נחה על המיטה הוא הרים את זרועו וכרך אותה חזק מסביבי. משכיב אותי תחתיו, צרחתי בבהלה. הוא היה ער כל הזמן הזה?
"מתכוונת ללכת?"
"יאו..." נשמתי החוצה והסטתי מבט הצידה לרגע. "הבהלת אותי."
"מצטער יפיפייה." הוא חייך וחשף את שיניו. לפי טון קולו נשמע שגם הוא קם משינה.
"אתה יכול לקום ממני?" שאלתי. "אני רוצה להתלבש." הסמקתי כשנזכרתי ששנינו עירומים מתחת לסדין. הוא חייך חצי חיוך שהיה ערמומי.
"מה את אומרת על סיבוב שני?" הוא שאל בטון מפתה ומחוספס בעוד שהוא ירד לנשק את צווארי. נשמתי עמוק ועם כמה שזה היה נעים ומפתה לעשות איתו סיבוב שני החלטתי לסרב. הנדתי בראשי. "לא." אמרתי. "כל זה- זה טעות. אני לא עושה את זה שוב."
"למה טעות? נהנינו מאוד בלילה. אולי את נהנית אפילו יותר ממני." הוא אמר בחיוך שחצני. גלגלתי את עיניי. שחצן. אבל באמת נהניתי מאוד בלילה.
תפסתי אותו לא מוכן והפכתי אותנו. יכולתי להרגיש את הזקפה שלו לרגע והתרחקתי כדי לא להתפתות שוב או לתת לו לפתות אותי. "תקשיב, זה לא יקרה. אני הולכת עכשיו ובזה זה נגמר." ואז קמתי ממנו לפני שיכל להגיד והפניתי לו את גבי. לבשתי מהר את בגדיי שהיו על הרצפה וכשנעלתי נעליים הוא שם עליו את הבוקסר שלו.
YOU ARE READING
CASINO
Romanceהיא עוזרת לאביה להחזיר חוב שאם לא יכוסה יכול לפגוע בו ולהרוס את המשפחה שלהם לתמיד. לא נראה שהאבא שם את החוב בעדיפות הראשונה מה שגורם לאווה ספרקס להתמודד עם זה לבד. היא מתחילה להיכנס יותר ויותר אל העולם התחתון ולגלות סודות על חבר קרוב, דברים שלא היי...