שבוע טוב יפות שלי! סליחה שחיכיתן הרבה זמן♥
הפרק מוקדש להודיה השווה♥
[ יום אחרי, יום שבת ]פקחתי את עיניי באיטיות, הכל היה עוד מטושטש ולכן מצמצתי כמה פעמים. הדבר הראשון שראיתי היה התקרה מאחר ושכבתי על הגב. הסתכלתי הצידה ולא היה אף אחד לידי, מה שכן לא זיהיתי את המיטה ואת החדר. אני בבית של מישהו.
מיהרתי להסתכל ולראות אם אני לבושה ומהחדות שבה הסתכלתי הרגשתי כאילו נתנו לי אגרוף לראש. הייתי לבושה לגמרי, הדבר היחיד שלא היה עליי היה נעליים. תחושת הקלה הציפה אותי... אבל רק לכמה רגעים. זה שהשמלה עדיין עליי לא אומר שלא קרו דברים...
ולעזאזל אני לא זוכרת כלום. התיישבתי באיטיות וסרקתי את החדר. הוא כולו היה בצבעים של שחור ולבן. המצעים היו לבנים והמיטה עצמה הייתה מעץ שחור. שטיח עגול ושחור על הרצפה ובמרפסת של החדר יש שולחן עגול גבוה וכיסאות תואמים בצבע לבן.
יש שידה בצד ימין של המיטה שהיא לבנה ובצד השני שהיא שחורה. הטלפון שלי היה על השידה הלבנה, לקחתי אותו והחזקתי אותו בידי. מה הקטע של הבחור הזה? הקירות לבנים חלקים לגמרי ועל הקיר תלויה טלוויזיה שטוחה וענקית. מה שכן, לבחור יש סטייל וכסף.
דלת חדר המקלחת הייתה פתוחה אבל לא ראיתי הרבה ממנה ולכן קמתי, לאט, והלכתי לראות מה יש בפנים. חדר המקלחת היה פי שתיים יותר גדול משלי. יש לו גם אמבטיה גדולה וגם מקלחון לא קטן. הכיור לא קטן ולא גדול, יש ארונות מעל ומתחת לכיור. השיש לבן עם מעט צבע של זהב והמקלחת הזאת פשוט מהממת. אני רואה את עצמי מתקלחת כאן שעות.
יצאתי מחדר המקלחת, הולכת לאט מאחר וכל צעד גורם לי להרגיש כאילו אני חוטפת עוד ועוד אגרופים בראש. כשיצאתי מהחדר פערתי את עיניי, מסדרון ארוך ורחב ניצב לפניי והכל בצבע קרם ולבן. ואו... מי שזה לא יהיה הוא עשיר בטירוף.
התחלתי ללכת במסדרון בעוד שאני סורקת כל דבר סביבי, גם את החדרים שבדלת בהם פתוחה. זה בית גדול בעל שתי קומות. מספר החדרים בקומה הזאת הוא שישה חדרים. אחד איפה שאני הייתי שזה סוף המסדרון והוא ממש בראש המסדרון. בצד ימין של המסדרון יש שלושה חדרים ובצד שמאל יש עוד שניים והסיבה כנראה שאין חדר שלישי זה בגלל המדרגות שמופיעות.
מדרגות ארוכות ולבנות, המעקה ברזל בצבע זהב. ירדתי לאט למטה וסרקתי את הסלון שגם הוא ענק, אין איזשהו חוצץ ואפשר לראות גם את המטבח הגדול שצבעיו אפור עם אפור בהיר יותר ושחור. הספה בסלון היא ספה בצורת ר' בצבע אפור בהיר ושולחן הקפה עגול בצבע לבן. ליד הספה יש כורסא לאדם אחד בצבע אפור ומתחת לשולחן הקפה שטיח אפור תואם.
בסלון יש טלוויזיה יותר גדולה ממה שראיתי בחדר שהייתי בו והטלוויזיה בחדר הייתה גדולה... הדלת לחצר האחורית היא מזכוכית והיא כל כך גדולה שקיר יכול לכסות אותה והבית פשוט יהיה סגור, זה כאילו חסר קיר. פשוט ככה.
YOU ARE READING
CASINO
Romanceהיא עוזרת לאביה להחזיר חוב שאם לא יכוסה יכול לפגוע בו ולהרוס את המשפחה שלהם לתמיד. לא נראה שהאבא שם את החוב בעדיפות הראשונה מה שגורם לאווה ספרקס להתמודד עם זה לבד. היא מתחילה להיכנס יותר ויותר אל העולם התחתון ולגלות סודות על חבר קרוב, דברים שלא היי...