[ שלושה ימים אחר כך, יום רביעי ]
פקחתי את עיניי שהיו כבדות מהרגיל, בהתחלה ראיתי מטושטש ואז כשהתבהר לי ראיתי את האור המעומם של בית החולים מחוץ לחדר שלי שהיה חשוך, המיטה שלי הייתה היחידה בחדר וזה קצת בלבל אותי כי בדרך כלל יש עוד מיטות בחדר רגיל של בית חולים.
אחרי שבחנתי את החדר ראיתי את וינס. וינס ישן על כורסא קרוב למיטה שלי, ראשו על כתפו, פיו מעט פתוח, זרועותיו שלובות ואפילו כשהוא יישן הוא לא נראה רגוע. אני מחפשת את ההורים שלי, את בק, את אחי אבל רק וינס בחדר.
לא רציתי להעיר אותו וגם אם רציתי לא יכולתי, בקושי יכולתי לדבר. מחובר לווריד שלי עירוי שאין לי מושג מה בתוכו, אם זה מים או תרופה... עצמתי את עיניי ונרדמתי שום, נרדמתי כל כך מהר שאני לא יודעת אם התעלפתי.
כשהתעוררתי עדיין היה חשוך אבל הפעם את החדר שלי האיר אור כחול מעומם שהגיע מהטלפון של וינס. כשהסתכלתי עליו הוא התעסק בו. "וינס." קולי יצא שקט מהרגיל. הוא הרים את ראשו בחדות ונעמד, סוגר את הטלפון שלו ומכניס אותו לכיס הקדמי של הג'ינס.
"אווה." כשאמר את שמי נשמע שהוקל לו. "איך את מרגישה?"
"חרא." עניתי, קולי עדיין חלש. "כמה זמן אני כאן?" שאלתי.
"שלושה ימים. היום יום רביעי." ענה. "את במחלקה פרטית. ההורים שלך היו כאן בצהריים. בעבודה הודעתי רק לדבי מה קרה וביקשתי שלא תספר לשאר..."
"איפה בק? אחי?" שאלתי.
הוא בלע רוק ונשם עמוק, מניד בראשו. "אני לא יודע..." אמר בלחישה צרודה קלות. "לא שמעתי מבק מאז שנסע ביום ראשון, לליאם יצא לדבר איתו והוא הצטרף אליו ביום ראשון בצהריים ומאז שניהם לא זמינים. שניהם לא יודעים שאת כאן. אני כל כך מצטער אווה." קולו רעד כשאמר שהוא מצטער.
הנדתי בראשי. "זה לא אשמתך."
"לא חשבתי שדום ייקח את זה רחוק כל כך. לא חשבתי שהוא אי פעם יהיה מסוגל לעשות דבר כזה." אמר והניד בראשו. "אני מבטיח לך שהוא ישלם. לא רציתי ללכת לטפל בו כי רציתי להישאר איתך. לא זזתי מכאן, ההורים שלך רצו להישאר לישון כאן אבל הצלחתי לשכנע אותם ללכת."
הנהנתי. "מה הם אומרים? ההורים שלי..."
"הם היו המומים בהתחלה אבל שיקרתי ואמרתי להם שבכלל לא ידעת שאת בהריון ושקרתה לך הפלה טבעית." אמר. "אני אענה לך על כל השאלות אחר כך, אני הולך לקרוא לאחות שתבוא לבדוק אותך."
וככה היה. הוא יצא מהחדר, האחות נכנסה והוא חיכה בחוץ. היא עשתה לי בדיקות שגרתיות ואמר שרופא יבוא בבוקר. היא אמרה לי שעברתי ניתוח כדי להוציא את מה שהתחיל להיות עובר ובגלל זה כנראה נשארתי מחוסרת הכרה שלושה ימים. זה היה ממש הלם לגוף שלי.
YOU ARE READING
CASINO
Romanceהיא עוזרת לאביה להחזיר חוב שאם לא יכוסה יכול לפגוע בו ולהרוס את המשפחה שלהם לתמיד. לא נראה שהאבא שם את החוב בעדיפות הראשונה מה שגורם לאווה ספרקס להתמודד עם זה לבד. היא מתחילה להיכנס יותר ויותר אל העולם התחתון ולגלות סודות על חבר קרוב, דברים שלא היי...