פרק 18- לא כאן

13.1K 702 104
                                    

הפרק מוקדש להודיה השווה!! שרופה עלייך ומתגעגעתתת♥♥

[ שמונה ימים אחר כך, יום שלישי ]

הייתי כל כך מבוהלת וטרודה בשבוע האחרון, פחדתי שבאמת אכנס להריון עד יום חמישי. יום חמישי, שלושה ימים אחרי ששכבתי עם בק קיבלתי את המחזור שלי ופעם ראשונה בחיים שלי ששמחתי לקבל אותו. ההקלה שחשתי הייתה עצומה. אני לא יודעת מה הייתי עושה אם הייתי נכנסת להריון.

בק הבן זונה לא יצר איתי קשר בכלל, אפילו לא כדי לבדוק אם יש לו תינוק ממני! המחשבה עליו מרתיחה לי את הדם. אולי זה המחזור שהעצים לי את ההרגשה הזו אבל אני באמת מרגישה שנאה עצומה אליו. אני יודעת שפגעתי בו ובגלל זה הוא היה ככה איתי אבל כמעט להכניס אותי להריון ולא לבדוק אם אני באמת בהריון זה פשוט חולני!

אם הייתי נכנסת להריון הוא היה אשם בזה בדיוק באותה המידה! אני לא אומרת שתינוק זה דבר רע פשוט אני לא מוכנה לזה... אני צעירה מידי בשביל תינוק. ואם כבר להביא ילד לעולם אז אני רוצה להביא אותו עם הבן אדם שאני אוהבת, עם מי שיהיה בעלי. לא עם איזה זין עשיר שמנהל קזינו ובר.

אמרתי לוינס שאני לא מוכנה לעבוד בשבילו בבר לא משנה מה. הוא לא ביקש סיבה, הוא דווקא נראה מרוצה. כאילו הוא ידע שמשהו השתבש ביני לבין בק. אני יודעת שיש סוד מאחורי העבודה הזו ומאוד הייתי רוצה לדעת מה הסוד, או אולי כשחושבים על זה, לא הייתי רוצה לדעת. אני בטוחה שזה היה פוגע בי איכשהו. אני אשאר לעבוד בבית יתומים ואחזיר את החוב לאט לאט, אין לי אפשרות אחרת.

אני בטוחה שוינס יסתדר בלעדי וימצא מזכירה אחרת, מישהי שתהיה מהעולם שלו ושל בק. לפני יומיים הוא הודיע לדבי, האחראית עליו בבית יתומים שהוא לא יגיע למשך שבוע. מצאו מחליף לוינס. אני לא יודעת מה הוא עושה ולא דיברתי איתו מאז יום ראשון שהתקשר להודיע לי, אישית, שלא יגיע.

יום העבודה שלי הסתיים לפני כמה שעות. השעה עכשיו תשע וחצי בלילה, אני שוכבת במיטה שלי עם קערה של פופקורן וצופה בטלוויזיה בכיף שלי. המחזור שלי נגמר היום וכל היום היה לי חשק ללכת לבריכה אבל ויתרתי על זה בהבטחה לעצמי שאלך לבריכה אולי בסוף השבוע.

הטלפון המצלצל הבהיל וביאס אותי כאחד, לגמרי הרס לי את הרגע שנהניתי ממנו כל כך. עניתי לשיחה מוינס. "מה קורה אווה?" הוא ירה ברגע שעניתי. הוא נשמע כאילו הוא ממהר.

"בסדר..." נשמעתי מבולבלת.

"שומעת, אהה... אני נמצא בבר ו-אהה... אבא שלך פה."

פערתי את עיניי והזדקפתי. "מה? מה הוא עושה בבר? הוא אמר לי שהוא יוצא עם חברים לאכול משהו."

"הוא בהחלט עם חברים שלו, פשוט בבר." וינס צחק בעצבנות. "והוא נמצא בקומה השנייה... בקומה השנייה יש הימורים, משחקי פוקר..."

CASINOWhere stories live. Discover now