פרק 11- חתיכת נוכל

13.2K 708 161
                                    


[ אותו יום, יום שלישי ]

"לא!" הרמתי את קולי. "זה לא הגיוני! הכסף היה בפנים! א-אני בדקתי כל יום מאז שהבנק הביא לי!"

"ידעתי..." הוא נאנח. "את דאגת לו לכסף והכסף פשוט נעלם." שמעו את הסרקזם בקולו בשלושת המילים האחרונות.

הרמתי את מבטי אליו באימה, נראיתי בטח מבולבלת וחסרת אונים. אני מרגישה מחנק בגרון ומרגישה כאילו עוד רגע אני אפרוץ בבכי. הוא בחן את פניי ושילב את זרועותיו. הוא נראה רציני אבל לא כועס. זה הלחיץ אותי. העדפתי שיכעס. מה אם הוא יפגע באבא שלי. המחשבה על כך גרמה לי לפרוץ בבכי ולקלל. הפניתי לו את גבי כדי שלא יראה אותי ככה.

"אווה." שמעתי אותו מאחוריי, קרוב אליי. הוא תפס בכתפיי וניסה לסובב אותי אליו אבל התנגדתי ולכן הוא עקף אותי ועמד מולי, מחזיק אותי בכתפיי ולא נותן לי להפנות את גבי שוב. "תפסיקי לבכות."

"הכסף היה בפנים אני נשבעת לך!" בכיתי החוצה. יבבתי.

הוא הנהן והביא את ידו אל פניי, מוחה את הדמעות שלי. "אני מאמין לך." הוא אמר בטון הכי רגוע ונעים שיש. הסתכלתי לו בעיניים. "תעני לי בכנות. אבא שלך ידע איפה נמצא הכסף?"

"מה אתה אומר? שאבא שלי לקח את הכסף?" כיווצתי את גבותיי בכעס. ידו עוטפת את הלחי שלי. הוא החליק אותה במורד צווארי עד שחזר לכתפי.

"אז הוא ידע." הוא אמר. "וזה בדיוק מה שאני אומר, איזו עוד סיבה יש לו לא לבוא הנה? מי אמר שאין לו חובות במקומות אחרים? אבא שלך מכור להימורים ואני לא יודע למה עוד. אני לא אתפלא אם הוא בחובות בעוד מקומות. כנראה המקומות האחרים היו יותר דחופים לו למרות כל מה שאיימתי עליו. מה גם, אבא שלך חתיכת נוכל."

"אל תדבר עליו ככה." אמרתי ודחפתי אותו ממני.

"אל תגני עליו אחרי מה שהוא עשה לך!" הוא קרא. "את יודעת, אם זה לא הייתי אני, כרגע מה שהיה קורה לך אם היית באה לבד למקום אחר עם העיתונים האלה והבגדים האלה היה שייקחו אותך בתור בת ערובה עד שאבא שלך יחזיר את החוב או יותר גרוע! את היית מחזירה לאבא שלך את החוב בכך שהיו מוכרים אותך לזנות ולפני זה היו אפילו אונסים אותך! העולם התחתון הוא לא עולם יפה אווה! ואבא שלך כרגע שלח אותך למשהו שלא היית יכולה לצאת ממנו אם זה לא הייתי אני!"

פערתי את עיניי, מוכת הלם. בחנתי את פניו מזועזעת. "מה שונה בך?" שאלתי בקול חנוק.

"אני לא אמכור אותך או אחזיק אותך כבת ערובה, אני לא אגע בך. לפחות לא כמו שאמרתי לך." הוא אמר ודאג לשמור על קשר עין. "ומאחר ובטח לקחת הלוואה בשבילו מהבנק ואין לך איך עוד להחזיר את החוב אני אוותר עליו... בשבילך. אבל אבא שלך לא יצא מהעונש, אני כבר אומר לך, אני אפגע בו."

CASINOWhere stories live. Discover now