פרק 46- תוקפני ורע

9.1K 796 114
                                    

[ יום אחרי, יום שבת ]

הוא נרדם על הספה לפני שעה וחצי ואני ביחד איתו רק שאני התעוררתי לפני עשרים דקות והוא לא. השארתי אותו לישון על הספה והתקדמתי אל המטבח. השעה היא שעת אחר הצהריים, ארבע וחצי ובק ואני בילינו את הצהריים שלנו יחד. התגעגעתי אליו. לא ראיתי אותו מאז הריב שלנו שכבר השלמנו באותו יום.

אנחנו נמצאים בבית שלו שקרוב לאזור הקזינו והבר. אנחנו לא בדירה החדשה.

החלטתי לפנק אותנו אבל מאחר ולא ממש היה לי כוח להכין אוכל הזמנתי לנו פיצה. כשהשליח הגיע ודפק בדלת לא שמעתי אותו כי הייתי במטבח, שתיתי קפה והתעסקתי עם הטלפון שלי תוך כדי. כשהוא צלצל בפעמון בק זינק מספה והבהיל אותי מהחדות שבה קם.

צפיתי בו מתקדם אל הדלת בזמן שאני נעמדת עם הכסף מוכן ביד. "כן?!" טון קולו של בק יצא עמוק ומאיים מידי בשביל השליח המסכן שאמר: "פיצה."

"לא הזמנו פיצה." בק מחה ונשמע עצבני. מה יש לו?

מיהרתי להגיע אליו ושילמתי לשליח שמיד אחרי שהביא לי את שני המגשים ברח. בק סגר את הדלת והסתכל עליי.

"לא היית צריך עוד שנייה לרצוח אותו." צחקתי והתקדמתי חזרה למטבח.

"למה לא הערת אותי? ולמה לעזאזל הזמנת פיצה?" הוא שאל ועקב אחריי. אני התיישבתי סביב האי הגדול שבמטבח שלו והוא נשאר לעמוד כשכפות ידיו כנגד השיש וגופו מתוח.

"כדאי שנאכל." אמרתי ואז נעמדתי כשנזכרתי במה ממש בא לי ביחד עם הפיצה. פתחתי את אחד הארונות במטבח, הוצאתי כוסות ואז פתחתי מגירה במטבח והוצאתי בקבוק יין אדום. פתחתי אותו ומזגתי לשנינו. הנחתי את הכוס מולו, לקחתי משולש פיצה בידי וכוס היין ביד השנייה.

הוא צפה בי בריכוז. נגסתי מהפיצה, הוא התקרב אליי לאט וכשהרמתי את הכוס לשתות הוא חטף אותה מידי והטיח אותה בחוזקה על האי כך שרוב היין עף באוויר. פערתי את עיניי וכמעט נחנקתי מהחתיכה שעוד לא בלעתי.

בלעתי. "מה נסגר איתך? היית נחמד לפני שהלכת לישון."

"מה נסגר איתי?" הוא סינן בזעם. "שכחת שאלכוהול לא בא בחשבון בשבילך?"

קפאתי. "כן." אמרתי, המומה מעצמי. "באמת שכחתי."

"אל תזייני לי את השכל." הוא קילל. "עד כמה באמת את רוצה את התינוק הזה אווה? למה את רוצה לפגוע בו כל הזמן?!"

"אני לא!" מחיתי. "אני באמת שכחתי!"

"אם הוא היה חשוב לך לא היית שוכחת!" הוא נהם.

"תפסיק לצעוק עליי!" צעקתי. "אתה התעוררת תוקפני ורע! מה לעזאזל עובר עלייך?!"

הוא הידק את לסתו בחוזקה. "חלמתי ששכבת עם דום על הספה ואז נכנסתי ותפסתי אתכם."

CASINOWhere stories live. Discover now