[ יום אחרי, יום שישי ]
בבוקר, כשהתעוררתי, בק לא היה איתי במיטה. לא ידעתי מה השעה אבל קמתי בכל זאת. שטפתי פנים, צחצחתי שיניים ובישמתי את עצמי מעט. יצאתי מחדר המקלחת לבושה בפיג'מה ויחפה, שערי פרוע משינה ואני משפשפת את עיניי בעוד שאני יוצאת מהחדר.
לא ראיתי את בק במטבח או בסלון אבל כשהבטתי הצידה ראיתי אותו שוחה בבריכה. פתחתי את דלת הזכוכית ויצאתי אליו. מתיישבת על אחד הכיסאות וכשהוא הרים את ראשו מהמים הוא ראה אותי וניער את שערו, מושך אותו לאחור כשנח על מצחו. הוא עצם עין אחת כי השמש הייתה בעיניים שלו והוא הסתכל עליי.
"בוקר טוב." אמר. שילבתי רגל על רגל.
"בוקר טוב." עניתי בטון צרוד מהשינה. הוא יצא מהבריכה והתנגב במגבת שהייתה על הכיסא לידי לפני שרכן לנשק אותי, רכנתי ונישקתי אותו ואז הוא התיישב לידי. "איך את?" שאל.
"בסדר." עניתי.
"לא כואב לך הראש?"
הנדתי בראשי.
"יופי." אמר. "אני אלך להתקלח ובינתיים תתארגני נלך לאכול משהו."
"מה השעה?" שאלתי. הוא הרים את ידו השמאלית כדי לראות בשעון יד אחר מאתמול מה השעה. "אחת עשרה וחצי." ענה.
הנהנתי.
שנינו קמנו והלכנו אל החדר שלו. הוא נכנס אל חדר המקלחת ואני פתחתי את הארון בצד שלי. כששמעתי את המים זורמים ולא ידעתי מה ללבוש החלטתי להוריד את הבגדים שלי ולהיכנס איתו למקלחת. לכן, התפשטתי בחדר ואז נכנסתי לחדר המקלחת, פותחת את הדלת של המקלחון ונכנסת איתו. "אווה..." מלמל כשחיבקתי אותו מאחור. הוא הסתובב אליי ובחן את פניי.
המים זורמים על שנינו ואני החלטתי לקחת את הצעד ולנשק אותו. עמדתי על קצות אצבעותיי והצמדתי את שפתיי לשלו, העמקתי את הנשיקה והחדרתי את לשוני לפיו. הוא הצמיד את גופי לשלו עד שלא נשאר שום מרווח ואכל לי את הפרצוף. כשהתנתק הוא ירד לנשק את צווארי ונישק בעדינות יחסית למה שעשה לפני רגע כשנישק אותי. שפתיו ולשונו ליטפו את צווארי ואני גנחתי והתענגתי על התחושה.
הצמדתי את אצבעותיי חזק לגבו, בכוונה לא עם ציפורניי כדי לא לשרוט אותו כמו שאני עושה בדרך כלל והוא גנח כשהתחככתי בו. הוא הצמיד אותי לקיר של המקלחת והרים אותי בזהירות כדי ששנינו לא נחליק ואז הוא חדר לתוכי בעוצמה. שנינו גנחנו בקולניות ולא היה לנו אכפת. מי כאן כדי לשמוע אותנו?
כרכרתי את זרועותיי סביב עורפו והצמדתי את שפתיי לשלו, נושכת את השפה התחתונה שלו קלות ואז רוכנת ומנשקת אותו בצווארו, מצצתי, ליקקתי ונשכתי. כשהייתי קרובה לגמור הרמתי את ראשי והשענתי אותו אחורה אל הקיר. הוא נהם כשגמר בתוכי ואני גנחתי בקולניות.
YOU ARE READING
CASINO
Romanceהיא עוזרת לאביה להחזיר חוב שאם לא יכוסה יכול לפגוע בו ולהרוס את המשפחה שלהם לתמיד. לא נראה שהאבא שם את החוב בעדיפות הראשונה מה שגורם לאווה ספרקס להתמודד עם זה לבד. היא מתחילה להיכנס יותר ויותר אל העולם התחתון ולגלות סודות על חבר קרוב, דברים שלא היי...