[ שלושה ימים אחר כך, יום שישי ]
לא דיברתי עם אבא שלי או עם בק מאז יום שלישי. אין לי שום כוונה לדבר עם שניהם. אני ואבא מעמידים פנים שהכל בסדר כשאימא לידנו אבל יותר מזה אני לא שולחת לו אפילו מבט. אבא שלי בגד בי ושלח אותי למשהו שכמו שבק אמר לא הייתי יוצאת ממנו.
אם כבר בק, הסיבה שאין לי שום כוונה לדבר איתו זה בגלל שאני לא רוצה בן אדם שבחלק מהחיים שלו הוא צריך להתעסק עם מקרי מוות בקזינו שלו. אני לא רוצה לדעת מה עוד הוא עושה. הוא שלח לי הודעות מאתמול בערב, אפילו התקשר כמה פעמים אבל סיננתי אותו. אין מצב שאני עונה לו.
אני הייתי רצינית כשאמרתי לו שאני לא מתכוונת לראות אותו יותר. אני מודה לו שהוא ויתר על החוב אצלו אבל עכשיו יש לי חוב אחר להחזיר ואני לא צריכה שום הסחות דעת.
שיקרתי לוינס שאבא שלי הלך להביא לבק את החוב. לא סיפרתי לו שום דבר ממה שקרה כי ידעתי שיהיה לו הרבה מה להגיד על זה. אני לא רציתי להסתיר ממנו כי הוא מבין את העולם הזה והוא היה יכול להרגיע אותי קצת מכל מה שקרה אבל בכל זאת העדפתי לשתוק ולא לומר כלום.
קלואי שמה לב שקצת התרחקתי ממנה והיא לא ממש אוהבת את זה. הייתה לנו שיחה על זה לפני יומיים אבל לא ממש התייחסתי כי זה היה יום אחרי שהייתי אצל בק. המחשבות שלי היו במקום אחר. אני והיא קבענו לצאת לסרט ומסעדה הערב. בלי לשתות, בלי מועדונים ורק אני והיא.
זה מה שאני צריכה כרגע. אני צריכה את החברה הכי טובה שלי, סרט טוב, אוכל טוב ופשוט לא לחשוב יותר מידי. אני בטוחה שאני והיא נמצא על מה לדבר. עוד שעה אנחנו אמורות לצאת. התחלתי להתארגן, עשיתי מקלחת מהירה ויבשתי את השיער שלי. השארתי אותו פזור וטבעי, גלי-חלק ואז לבשתי גופיית ספגטי פסים שחור לבן עם סקיני ג'ינס שחור ואת נעלי הואנס הלבנות שלי.
ירדתי למטה והתקשרתי לאימא, מודיעה לה שאני יוצאת עם קלואי, היא יצאה הערב עם חברות שלה לבית של אחת מהן. אבא שלי יישאר בבית כנראה אם הוא לא ילך לבזבז עוד כסף. מעניין אם נשאר לו משהו מהכסף שלי. אפילו לא ביקשתי את הכסף חזרה, שייקח אותו. אני אחזיר את החוב לאט לאט.
כשסיימתי את השיחה עם אימא שיחה אחרת קפצה לי למסך. בק. דחיתי את השיחה. אני לא מבינה, הוא לא מבין רמזים? יש סיבה למה אני לא עונה לו מאתמול. שיקלוט כבר שהייתי רצינית לגבי מה שאמרתי, אם זה ימשיך אני ממש אתעצבן.
הכנסתי את הטלפון שלי לתיק התואם שלקחתי, תיק עור בצבע שחור, הארנק שלי כבר בפנים. נשאר להכין רק את המפתחות של הבית ברגע שאצא ואנעל את הדלת. יצאתי מהבית כשגבי מופנה לכיוון הבתים האחרים. סגרתי את הדלת ונעלתי את הבית, מכניסה את המפתח לתיק ואז מסתובבת.
YOU ARE READING
CASINO
Romanceהיא עוזרת לאביה להחזיר חוב שאם לא יכוסה יכול לפגוע בו ולהרוס את המשפחה שלהם לתמיד. לא נראה שהאבא שם את החוב בעדיפות הראשונה מה שגורם לאווה ספרקס להתמודד עם זה לבד. היא מתחילה להיכנס יותר ויותר אל העולם התחתון ולגלות סודות על חבר קרוב, דברים שלא היי...